تاریخ انتشار: 1399/06/20 23:25
کد خبر: 55375

ایگواین قراردادش با یوونتوس را فسخ کرد

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس با فسخ قرارداد با این تیم راهی آمریکا شد تا دوران بازیگری‌اش را در MLS ادامه دهد.
ایگواین قراردادش با یوونتوس را فسخ کرد

گروهی از رسانه‌‌های ایتالیایی مدعی‌شده‌اند که گونسالو ایگواین طی توافق دوجانبه با باشگاه یوونتوس قراردادش را فسخ کرده تا به تیم اینتر میامی ملحق شود.

ایگواین 32 ساله پس از انتصاب آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس مطلع شد که در برنامه‌‌های او جایی ندارد و به همین دلیل رضایت داد که قراردادش در فاصله یکسال به پایان آن فسخ شود. از این رو برادر و مدیربرنامه‌های او چندی روز پیش به تورین سفر کرد تا درباره جزئیات توافق برای فسخ قرارداد با یوونتوس مذاکره کند و ظاهراً اکنون این توافق صورت گرفته است.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، نشریه توتواسپورت و چند رسانه دیگر، مهاجم آرژانتینی یوونتوس با قطعی شدن فسخ قراردادش در تمرینات روز گذشته (پنجشنبه ) بانوی پیر شرکت نکرده و سفرش به مقصد آمریکا جایی که قرار است با تیم اینتر میامی قراردادی 2 ساله امضا کند را آغاز کرده است.

در همین حال گزارش شده است که ایگواین بابت فسخ قراردادش با یوونتوس که خواسته باشگاه هم بوده، نیمی از حقوق آخرین فصل قراردادش - رقمی در حدود 4 میلیون یورو – دریافت خواهد کرد.

ایگواین با پیوستن به اینتر میامی، تیمی که دیوید بکام یکی از سهامداران آن است، به دیگر بازیکن یوونتوس بلیز ماتویدی که او نیز تابستان امسال راهی MLS شد، ملحق می‌شود. همچنین رفتن به آمریکا او را به برادرش فدریکو که برای تیم دی‌سی‌یونایتد آمریکا بازی می‌کند، نزدیک‌تر خواهد کرد.

ایگواین سال 2016 با قراردادی 90 میلیون یورویی، از ناپولی به یوونتوس پیوست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486ela

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۲ ماموریت کلیدی سوارز برای انتقال به یوونتوس