تاریخ انتشار: 1399/06/23 20:21
کد خبر: 55235

برهانی: استقلال امسال اسکلت خود را حفظ کرد

بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال معتقد است حاشیه‌ها‌ای نروز‌ها انقدردر اسنقلال زیاد شده است که این تیم را از آن هدفی که باید دنبال کند دورمی سازد.
برهانی: استقلال امسال اسکلت خود را حفظ کرد

بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال معتقد است حاشیه ها ای نروزها انقدردر اسنقلال زیاد شده است که این تیم را از آن هدفی که باید دنبال کند دورمی سازد.

در روز سالگرد تولد آرش برهانی بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال با او صحبت مختصری انجام دادیم تا ضمن عرض تبریک به این مهاجم با اخلاق استقلال نظر او را در خصوص نقل وانتقالات این فصل و مهره ها ی جذب شده بدانیم. اما او ترجیح داد تا در فاصله یک روز مانده تا بازی استقلال صحبت زیادی را انجام ندهد و اظهاراتش را به روزهای آینده موکول کند.

در ادامه این گفتگو را می خوانید:

آقا آرش سلام تولدتان مبارک. در حال حاضر در چه احساسی دارید ؟

برهانی: سلام . در حالت کلی احساس خیلی خاصی برای گفتن ندارم اما در عین حال خیلی خوشحالم که یک سال دیگر بزرگتر شدم و از طرفی هم ناراحت هم هستم که یک سال پیرتر شدم. (باخنده)

آیا امسال آرزوی شخصی یا فوتبالی داشتید؟

برهانی: ازجنبه شخصی اگر نگاه کنیم خب باید بگویم چند روز پیش فرزند عزیزم شاهان به دنیا امد و از همین جا برایش آرزو می کنم که همیشه شاد و سلامت باشد و جالب اینجاست با وجود اینکه 5-6 روزش است خیلی خوش خنده است.
واز جنبه ورزشی هم آرزو داشتم که هواداران استقلال یک شب راحت بخوابند که تصورمی کنم باتوجه به اتفاقات یک سال پیش چنین چزیی حاصل نشد اما امیدوارم در آینده این امر محقق شود و طرفداران استقلال مانند سال های نه چندان دور روزو شب های خوبی را سپری کنند .

آیا از بازیکنان به خدمت گرفته راضی بودید و اینکه آیا ازشما برای خرید بازیکنان مشورت گرفتند؟

برهانی: ببنید من فکر می کنم با توجه به اینکه استقلال فردا ممکن است در رقابت های لیگ قهرمانان به میدان برود صلاح نیست که بخواهیم به صورت جزیی به کارنامه استقلال در فصل نقل و انتقالات بپردازیم و این موضوع را باید به زمان دیگری موکول کنیم. اما در حالت کلی باید گفت معمولا یکی از رموز موفقیت تیم ها حفظ مهره های کلیدی و اسکلت تیم است و این در حالی است که استقلال درطی این چند سال گذشته همواره ضربه زیادی از این بابت و از دست دادن بازیکنان خورده است ولی امسال برخلاف همیشه اقای سعادتمند و تیمش موفق شد که تمام بازیکنان فصل گذشته خودش را به جزعلی کریمی حفظ کند که در خصوص این بازیکن با ارزش هم همه چیز تمام نشده است و تا سه شنبه تکلیفش مشخص خواهد شد.

درارتباط با استراماچونی چه نظری دارید؟

برهانی: درباره استراماچونی همانطورکه همه می دانند تلاش های زیادی می شود که بتوانند او را برگردانند وآرزو می کنم که این تلاش ها در نهایت جواب بدهد و او پیش ازآغاز رقابت های لیگ برتر به ایران بیاید و انشاءالله هرچه خیر استقلال است رقم بخورد.

بازی های آسیایی استقلال را چگونه می بییند و ایا امید به صعود وجود دارد؟

برهانی: خب با توجه به اینکه باشگاه الوحده حاضر نشده که در این رقابت ها حضور پیدا کند این به نفع بچه های استقلال است که بیشتراستراحت کنند و بازیکنانی که شب گذشته به جمع تیم اضافه شدند بتوانند در کنار سایر بازیکنان به تمرین بپردازند.

حرف پایانی اگرهست بفرمایید

برهانی: باید بگویم ان زمانی که من در تیم بودم همواره دغدغه ما و هواداران حضوری مقتدر درلیگ و کسب عنوان قهرمانی و درخشش در اسیا با توجه به تمام امکاناتی که در اختیار داشتیم بود اما متاسفانه این روزها حاشیه ها انقدر در استقلال زیاد شده است که تمام دغدغه ها تنها شامل بازگشت مربی تیم شده است که در واقع اجازه نمی دهد تیم به آن هدفی که باید به برسد فکر کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqdr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن سابق استقلال به کرونا مبتلا شد