تاریخ انتشار: 1399/06/26 19:42
کد خبر: 55041

واکنش جالب دایر به انتقال احتمالی بیل

اریک دایر، مدافع انگلیسی تاتنهام می‌گوید که بحث حضور گرت بیل در این تیم ارتباطی به او ندارد.
واکنش جالب دایر به انتقال احتمالی بیل

گرت بیل بعد از هفت فصل حضور در رئال مادرید حالا در آستانه جدایی از این تیم و بازگشت به تاتنهام قرار گرفته است. در واقع به نظر می رسد که رئال مادرید مشتاق است هر چه زودتر ستاره ولزی را به فروش برساند چرا که این بازیکن هیچ جایی در برنامه زین الدین زیدان ندارد.

حضور احتمالی گرت بیل در تاتنهام با واکنش عجیب مدافع انگلیسی این تیم همراه بوده است. اریک دایر در این رابطه گفت: " من از نظر هواداران درباره گرت بیل مطمئن هستم. وقتی شما با بازیکنی در این سطح ارتباط برقرار می کنید، قطعاً چیز هیجان انگیزی برای آن ها محسوب می‌شود. البته این موضوع روی من تاثیر خاصی نمی گذارد چون اولین بار نیست که رخ داده و آخرین آنها نیز نخواهد بود.

دائماً گمانه‌زنی‌ها و صحبت های مختلفی مطرح می‌شود. این یک موضوع طبیعی است و شخصا روی من هیچ تاثیری نمی گذارد چرا که به آن عادت کرده ام."

دایر در ادامه گفت: " هیچ صحبتی در گروه واتساپ مان در باره گرت بیل نکرده ایم. بدیهی است که حدس و گمان‌های زیادی در این‌باره وجود دارد اما این موضوع به من ارتباطی ندارد. از طرفی من نمی‌توانم درباره گرت بیل صحبت کنم چرا که او حالا بازیکن رئال مادرید است. این موضوع واقعاً هیچ ارتباطی به من ندارد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qevnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شکست خانگی تاتنهام مورینیو در اولین بازی