تاریخ انتشار: 1399/06/26 22:17
کد خبر: 55023

تاتنهام به جادوی گرت بیل احتیاج دارد

هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام معتقد است که بازگشت گرت بیل به تیم لندنی می‌تواند برای آنها فوق العاده باشد.
تاتنهام به جادوی گرت بیل احتیاج دارد

در تابستان سال 2013 بود که رئال مادرید با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو گرت بیل را از تاتنهام به خدمت گرفت اما به نظر می رسد که حالا بعد از گذشت هفت سال این ستاره ولزی در آستانه بازگشت به تیم سابق خود قرار گرفته است.

اگرچه بیل در سال‌های گذشته دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده و فصل قبل نیز تنها در 20 مسابقه برای تیم زین الدین زیدان به میدان رفت اما سرمربی سابق تاتنهام معتقد است که جذب وی می‌تواند برای این تیم فوق‌العاده باشد. هری ردنپ در این باره گفت: " این یک قرارداد فوق العاده برای باشگاه است و برای گرت بیل نیز خوب خواهد بود چرا که می‌تواند دوباره فوتبال بازی کند. او یک استعداد و بازیکن بزرگ است و دیدن بازی نکردن او امری بیهوده است.

من معتقد هستم تاتنهام با شرایطی که پشت سر می‌گذارد و باخت برابر اورتون در لیگ برتر به جادوی بازیکنی مثل گرت بیل احتیاج دارد. او چه راهی تاتنهام و چه منچستریونایتد شود می تواند تفاوت ها را رقم بزند."

ردنپ درباره مشکلات مالی که بر سر انتقال گرت بیل به تاتنهام وجود دارد نیز گفت: " مشکل بر سر انجام این معامله کاملا بدیهی است چراکه هیچ باشگاهی نمی تواند حقوق گرت بیل را بپردازد. فکر می کنم که به هیچ وجه تیمی در انگلیس قادر نخواهد بود او را به شکل دائمی جذب کند. در واقع تنها راه می‌تواند این باشد که رئال‌مادرید نیمی از هزینه دستمزد این بازیکن را تقبل کند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbn8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرخش عجیب مهاجم آرژانتینی از بارسا به رئال