تاریخ انتشار: 1399/06/27 20:34
کد خبر: 54968

کار انتقال ستاره بایرن به لیورپول تمام شد

در انگلیس با اطمینان خبر داده اند که لیورپول و بایرن بر سر انتقال تیاگو آلکانتارا به توافق رسیده اند.

با اینکه از شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی درباره تمایل لیورپول به جذب تیاگو آلاکانتارا از بایرن مونیخ مطرح شده ولی این انتقال تا این لحظه عملی نشده. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند لیورپول حالا تلاش برای جذب تیاگو را به هفته آخر نقل و انتقالات موکول کرده چرا که در حال حاضر جذب یک مدافع را اولویت بیشتری می‌داند.

کار انتقال ستاره بایرن به لیورپول تمام شد

با اینکه لیورپول این هفته فصل جدید را خوب آغاز کرد و موفق شد لیدز را شکست دهد ولی یورگن کلوپ دریافته که در تیمش نقاط ضعفی وجود دارد که بهتر است در زمان باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات برای از میان بردن آنها تلاش کند.

امروز اما چندین رسانه معتبر انگلیسی از جمله دیلی میل و شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس خبر دادند دو باشگاه لیورپول و بایرن مونیخ بر سر انتقال تیاگو آلکانتارا به جمع قرمزهای آنفیلد به توافق نهایی رسیده‌اند.

بر اساس این گزارش‌ها، باشگاه لیورپول پذیرفته است تا رقم 30 میلیون درخواستی بایرن مونیخ به منظور واگذاری این هافبک اسپانیایی را به این باشگاه آلمانی بپردازند. گفته می‌شد منچستریونایتد هم وضعیت تیاگو که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده را زیرنظر داشته است.

کار انتقال ستاره بایرن به لیورپول تمام شد

تیاگو که تابستان 2013 از بارسلونا جدا شد و به بایرن پیوست، قراردادی چهار ساله با قهرمان انگلیس امضا خواهد کرد. تیاگو در مدت هفت فصل حضور در بایرن، در 235 بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفت و 31 گل نیز به ثمر رساند.

این هافبک اسپانیایی در این مدت 16 قهرمانی مختلف را با باواریایی‌ها تجربه کرد که از آن جمله می‌توان به هفت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkemx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدشانسی روبن در اولین بازی برای خرونینخن