تاریخ انتشار: 1399/06/28 16:38
کد خبر: 54905

جانشین مدنظر بارسا برای سمدو مشخص شد

در بارسلونا تردیدی ندارند که نلسون سمدو در 17 روز باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات باید به فروش برسد و روی جانشین او نیز به نتیجه رسیده اند.

نلسون سمدو مدافع راست پرتغالی بارسا از سال 2017 برای این باشگاه بازی می کند ولی پس از رد چندین پیشنهاد تمدید قرارداد، حالا در فهرست فروش قرار گرفته است و گفته می شود وولورهمپتون حاضر است تا 40 میلیون یورو برای این بازیکن پرداخت کند.

در روزهای اخیر گفته می شد هکتور بیرین ستاره اسپانیایی سابق بارسا و حال حاضر آرسنال گزینه شماره یک جانشینی او محسوب می شود ولی طبق ادعای موندودپورتیوو نشریه نزدیک به باشگاه کاتالان، این "سرجینیو دِست"، مدافع آمریکایی آژاکس است که اکنون شانس بیشتری برای انتقال به بارسا دارد.

دِست درخواست فوری رونالد کومان از مسئولان بارسلوناست. کومان که پیش از این درخواست جذب جورجینیو واینالدوم و ممفیس دپای دو ستاره هلندی دیگر را کرده بود و بارسا در جذب هیچکدام موفق نشان نداده، اکنون امیدوار است بتواند دِست را برای فصل 21-2020 در اختیار داشته باشد.

مشکل بارسا اینجاست که بایرن مونیخ هم خواهان این بازیکن با استعداد و آینده دار است.

دِست که تنها 19 سال دارد، فصل گذشته در آژاکس بسیار درخشان کار کرد تا توجه تیم های بزرگ اروپایی را به خود جلب کند. او از سپتامبر 2018 در عضویت باشگاه هلندی قرار دارد و قراردادش تا 2023 نیز معتبر است. بارسا برای جذب این بازیکن باید حداقل 20 میلیون یورو به آژاکس پرداخت کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adjwk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ناراحتی ویدال از تعویق امضای قرارداد با اینتر