تاریخ انتشار: 1399/06/29 16:34
کد خبر: 54849

زیدان: دروغ است؛ بیل به خاطر من از رئال نرفت

زین الدین زیدان به انتقال احتمالی گرت بیل به تاتنهام واکنش نشان داد.
 زیدان: دروغ است؛ بیل به خاطر من از رئال نرفت

 رئال مادرید به دلیل درگیر بودن در لیگ قهرمانان کار خود در لالیگا را از هفته دوم شروع خواهد کرد. بازی هفته گذشته این تیم برابر ختافه به تعویق افتاد و مدافع عنوان قهرمانی باید فردا در زمین سوسیداد نخستین بازی فصلش را انجام دهد.

رئال تنها مارتین اودگارد و بورخا مایورال را که قرضی برای تیم های دیگر بازی می کردند را بازگردانده و در عوض بازیکنانی چون گرت بیل و خامس این تیم را ترک کرده اند.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« زمان کافی برای آماده سازی داشتیم و به خوبی توانسته ایم خودمان را مهیای شروع لالیگا کنیم. دیروز تمرین خوبی داشتیم و فردا هم به میدان خواهیم رفت. همچنان شرایط دنیا به خاطر کرونا خوب نیست و ما خوش شانسیم که می توانیم دوباره فوتبال را داشته باشیم.»

اودگارد:« می دانم که اینجا بهترین ها در اختیارم هستند. هر بازیکنی باید مهیای بازی باشد تا در صورتی که مربی صلاح بداند، در ترکیب قرار بگیرد. معتقدم اودگارد هم در شرایط بازی است و می تواند به میدان برود.

مارتین نسبت به قبل تغییر کرده و سال به سال بهتر شده است. او فصلی عالی را در سوسیداد داشت و حالا در سطحی بهتر از گذشته خود قرار دارد. او کمی مصدومیت داشت ولی حالا کاملا بهبود پیدا کرده است.»

قضیه گرت بیل:« اینکه می گویند بیل به خاطر من از رئال می رود، آزارم نمی دهد چون این واقعیت ندارد. داستان پیچیده تر از اینهاست. در نهایت فوتبال همین است و بالاخره بازیکن باشگاهش را ترک می کند. الان او در حال مذاکره با تاتنهام است و به خوبی می دانم که در رئال چه کارهای بزرگی را انجام داده است.

تنها چیزی که در مورد بیل می توانم بگویم این است که هنوز هیچ قراردادی نبسته است. خدمات بیل به این باشگاه غیر قابل انکار است و اگر در نهایت راهی تاتنهام شود، برایش بهترین ها را آرزو می کنم. بیل در رئال ارزش هایش را ثابت کرده و طی روزهای اخیر با او صحبتی نداشته ام. بر خلاف تصور شما هرگز هیچ مشکلی بین من و او وجود نداشته و نخواهد داشت. او کارش در رئال را به خوبی انجام داد و بیش از این به این موضوع نمی پردازم.»

ادن هازارد:« مهمتر از هر چیزی حس خود بازیکن است. او زمان کافی در اختیار دارد تا خودش را برای رقابت های این فصل آماده کند. ادن باید 100 درصد آماده باشد و برای این مهم تلاش و تمرین کند.»

وضعیت لوکا یویوچ:« در مورد یوویچ چیز خاصی برای گفتن نیست. او هم مثل دیگر بازیکنان در اختیار تیم است اما هر 4 روز ممکن است هر شرایطی تغییر کند.»

مصدومیت آسنسیو:« شرایط مارکو خوب است ولی انفرادی تمرین می کند. در تیم ملی مصدومیتی جزئی پیدا کرد ولی الان بهتر شده است. در مورد مارکو نمی خواهم ریسک کنم. او از مصدومیتی طولانی برگشته و معتقدم به زودی با ما خواهد بود.»

دفاع از قهرمانی لالیگا:« برای همین پای به لالیگا می گذاریم و آماده دفاع از قهرمانی مان هستیم. از روز اول باید برای حداکثر ها تلاش کنیم؛ برای فتح همه جام ها. اگر خوب تمرین کنیم و در زمین نمایش های خوبی داشته باشیم، مثل سال گذشته می توانیم قهرمان شویم. به خصوص پس از وقفه لالیگا در 11 بازی باقیمانده لالیگا استثنایی بودیم. بازیکنانی جاه طلب داریم و هرچند سال به سال کسب قهرمانی دشوارتر می شود ولی ما آماده ایم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366pj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال بار دیگر به دنبال جذب داوید دخیا