تاریخ انتشار: 1399/06/29 22:54
کد خبر: 54815

پیرلو: بعید است سوارز به یوونتوس برود

سرمربی جدید تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که بعید است مهاجم نوک تیم فوتبال بارسلونا به شاگردان او ملحق شود.
پیرلو: بعید است سوارز به یوونتوس برود

آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در اولین نشست خبری خود پیش از یک بازی رسمی به عنوان سرمربی، درباره وضعیت تیمش پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) مقابل سامپدوریا در هفته اول فصل جدید سری A به خبرنگاران توضیحاتی ارائه کرد.

پیرلو گفت: احساس خوبی دارم. مهمترین چیز هم برای من همین است که بازیکنانم احساس خوبی داشته باشند. ما برای بازی فردا به اندازه کافی بازیکن داریم. باید دید که چه کسی می‌تواند جای الکس ساندرو (دفاع چپ مصدوم یوونتوس) را پر کند. درباره پائولو دیبالا و ماتیس دلیخت هم که از قبل می‌دانستیم به این بازی نمی‌رسید. من درباره این بازی شک و تردید ندارم و به چیزهایی که قطعی است فکر می‌کنم. من در تیمم کلی قهرمان دارم. دژان کولوسفسکی و لوکا پلگرینی (دو بازیکن جدید یووه) قبل از این در سری A بازی کرده‌اند و آن را می‌شناسند. وستون مک‌کنی و آرتور باید با بازی در این لیگ آشنا شوند اما برای این کار به اندازه کافی زمان دارند.

گفته می‌شود که پیرلو قصد دارد سیستم بازی یوونتوس را از 3-3-4 مائوریتزیو ساری در فصل گذشته به 2-5-3 آنتونیو کونته برگرداند. او در این خصوص اظهار داشت: من ایده‌های خودم را دارم و ساری ایده‌های خودش را داشت. در برخی شرایط خاص ممکن است ایده‌های تاکتیکی ما شبیه به هم باشید. من هم مانند او می‌خواهم که تیمم بازی را کنترل کند و فوتبالی هجومی ارائه کند. پس مفاهیم اصلی تاکتیکی بازی یوونتوس همان چیزهایی است که فصل گذشته بود. مقابل سامپدوریا کار سختی خواهیم داشت چون می‌دانیم که کلودیو رانیری مربی بسیار سطح بالایی است و این را در دوران مربیگری‌اش هم ثابت کرده است. هدف ما این است که بین خطوط بازیکنان حریف فضای خالی پیدا کنیم اگرچه انتظار ندارم که فضاهای زیادی برای حمله به دروازه حریف پیدا کنیم. در عین حال باید حواس‌مان به ضدحملات خطرناک حریف هم باشد. کریستیانو رونالدو و دژان کولوسفسکی به نوبت نقش مهاجم را ایفا خواهند کرد و باید حواس‌شان به حرکات یکدیگر باشد. هافبک‌های تیم نیز باید آنها را به حمله ترغیب کنند.

پیرلو درباره تلاش تیمش برای خرید یک مهاجم نوک جدید به منظور پر کردن جای خالی گونسالو ایگواین هم گفت: همه ما منتظر ورود یک مهاجم نوک هستیم اما هنوز تا پایان پنجره نقل و انتقالات زمان زیادی باقی مانده است. سایر تیم‌ها هم با مشکلاتی مشابه دست و پنجه نرم می‌کنند. ما برای خرید مهاجم عجله نداریم. لوئیس سوارس؟ برای او اخذ گذرنامه ایتالیایی فرایندی زمانبر است، پس بعید است که او مهاجم نوک یوونتوس باشد.

تیم فوتبال یوونتوس فردا شب (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در اولین بازی خود در فصل جدید سری A میزبان سامپدوریا خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqoqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل بزرگ پیرلو برای آغاز به کار در یوونتوس