تاریخ انتشار: 1399/07/01 20:33
کد خبر: 54641

اختلاف سوارز با بارسا؛ از اینجا رانده و از آنجا مانده

بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا با تغییر نظرش مانع رفتن سوارس به باشگاه اتلتیکومادرید شد و مشخص نیست آینده ستاره اروگوئه‌ای چگونه دنبال می‌شود.
اختلاف سوارز با بارسا؛ از اینجا رانده و از آنجا مانده

بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا با تغییر نظرش مانع رفتن سوارس به باشگاه اتلتیکومادرید شد و مشخص نیست آینده ستاره اروگوئه‌ای چگونه دنبال می‌شود.

روز گذشته باشگاه بارسلونا و سوارس بر سر انتقال به اتلتیکومادرید به توافق رسیدند.

لوئیس سوارس نیز با دیگو سیمئونه صحبت کرد و همه چیز برای انتقال به اتلتیکومادرید فراهم گردید. حتی مدت قرارداد و حقوق ستاره اروگوئه‌ای نیز مشخص شد و این بازیکن در مادرید قرار بود 2 سال بازی کند و سالیانه 9 میلیون یورو دستمزد دریافت کند.

اما وقتی انتقال رایگان سوارس به رقیب اصلی بارسلونا مشخص شد، عده‌ای اعتراض کردند و همین باعث شد تا رئیس باشگاه بارسلونا این انتقال و توافق با سوارس را ملغا اعلام کند.

طبق گزارش اسپورت در چاپ امروز خود(در اینجا بخوانید)، بارسلونا توافقی با سوارس انجام داده است. اینکه مقداری از دستمزد او را بپردازد و او می‌تواند رایگان به هر باشگاهی برود غیر از رئال مادرید، منچستریونایتد، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن. اتلتیکومادرید در این لیست نبود و یک مرتبه نظر ریاست باشگاه بارسلونا تغییر کرد.

سوارس از این رفتار بارتومئو خشمگین شد و حتی اظهار داشت که کنفرانس خبری برای توضیح شرایط موجود تشکیل خواهد داد.

موضع کنونی بارسلونا این است که سوارس اگر می‌خواهد راهی اتلتیکومادرید شود باید از دستمزدی که توافق کرده‌اند صرف نظر کند.

در ضمن اتلتیکومادرید نیز باید هزینه‌ای برای خرید سوارس بپردازد و باشگاه بارسلونا اجازه نخواهد داد تا ستاره اروگوئه‌ای به صورت رایگان نیوکمپ را به مقصد متروپولیتانو ترک کند.

از طرف دیگر اتلتیکومادرید توان پرداخت بیش از 9 میلیون یورو که با سوارس توافق کرده است را ندارد. به همین علت پیشنهاد دیگری در خصوص لوئیس سوارس نخواهد داد.

به گفته مارکا،‌باشگاه اتلتیکومادرید می‌خواهد در صورت عدم جذب سوارس،‌ ادینسون کاوانی را به مادرید آورد. بازیکنی که پس از اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن هنوز بی‌تیم است.

موراتا، ستاره پیشین اتلتیکومادرید اکنون در جمع تورینی‌هاست و قرار است خیلی زود به یوونتوس بپیوندد.

سوارس به قولی به کسانی شباهت دارد که از اینجا رانده و از آنجا مانده است. او امروز با بارسایی‌ها تمرین کرد ولی جایی در ترکیب کومان ندارد. نه می‌تواند راهی اتلتیکومادرید شود و نه می‌تواند به یوونتوس بپیوندد. با توجه به حقوقی که او درخواست کرده بعید است باشگاهی با این حقوق او را خریداری کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qe5mj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوارس به اتلتیکومادرید ملحق می‌شود؟