تاریخ انتشار: 1399/07/04 16:48
کد خبر: 54464

تونی فریکسا: اگر من بودم مسی هرگز درخواست جدایی نمی داد!

نامزد پست ریاست باشگاه بارسلونا معتقد است با حضور او مسی هرگز درخواست جدایی نمی داد.
تونی فریکسا: اگر من بودم مسی هرگز درخواست جدایی نمی داد!

لیونل مسی ماه گذشته با ارسال یک بورفکس رسما تقاضای جدایی از بارسا را مطرح کرد. فوق ستاره بارسا تصمیمش برای جدایی جدی بود ولی به دلیل مخالفت بارسا و درخواست بند فسخ 700 میلیون یورویی و از آنجا که دو طرف باید به جدل قضایی می رفتند، مسی عقب نشینی کرد و گفت که یک سال دیگر و تا پایان قراردادش ماندنی خواهد بود. گفته می شد او با سیتی به توافقاتی هم دست یافته بود.

بیش از هر چیزی شکست 8-2 از بایرن بود که مسی را آزار داد. او پیش از این هم گفته بود که بارسلونا تیمی در حد قهرمانی چمیپونزلیگ نیست. مسی قصد داشت راهی سیتی شود که تیمی باکیفیت تر در اختیار دارد و با یک پروژه برنده و جاه طلبانه، نسبت به موفقیت در سال های پیش رو خوشبین است.

تونی فریکسا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در مورد مسی به رادیو مارکا گفت:« مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و در بارسلونا باید سعی کنیم او همواره از بازی در این باشگاه خوشحال باشد. مسی بسیار باهوش است و اطرافیانش نیز فوق العاده اند. شک ندارم که اگر من بودم، اجازه نمی دادم او بوروفکس را ارسال کرده و تقاضای جدایی بدهد. در هر صورت همه چیز به خوبی تمام شد و همه بی نهایت خوشحالیم که مسی ماند. به عنوان یک هوادار بارسا از این بابت بسیار بسیار خوشحالم.»

جدایی بد لوئیس سوارز:« سوای شیوه جدایی او باید بگویم که سوارز دیروز در مراسم خداحافظی اش عالی بود و از باشگاه تشکر کرد. ما نیز قدردان زحمات شش ساله او هستیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbxnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی پردرآمدترین فوتبالیست سال ۲۰۲۰