تاریخ انتشار: 1395/08/02 12:00
کد خبر: 253708

آنچلوتی: این بهترین عملکرد بایرن مونیخ تا این جای فصل بود

سرمربی بایرن مونیخ از کسب امتیازات کامل برابر بوروسیا مونشن گلادباخ و گل نخوردن تیمش ابراز رضایت کرد.
آنچلوتی: این بهترین عملکرد بایرن مونیخ تا این جای فصل بود

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، بایرن مونیخ که صدرنشین بوندسلیگا است، در ادامه هفته‌ هشتم این رقابت‌ها برابر بوروسیا مونشن گلادباخ به میدان رفت و موفق شد با غلبه بر این تیم بعد از دو هفته‌ طعم برد را در بوندسلیگا بچشد.

 

کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی تیمش گفت‌: باید تاکید کنم این بازی، بهترین بازی بایرن مونیخ از ابتدای فصل بود. نیمه اول نمایش بسیار خوب و کاملی را ارائه دادیم و بازی در اختیار ما بود. طبیعی است که به همین خاطر از عملکرد تیمم راضی باشم. علاوه بر این چیزی  که من را بیش از پیش خوشحال می‌کند این است که توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم. خط دفاع ما نشان داد که قدرتمند است.

 

سرمربی بایرن مونیخ ادامه‌ داد: در نیمه دوم به خوبی نیمه نخست نبود و این باعث نگرانی است. گلادباخ بهتر از ما بود و ما را دچار دردسر هم کرد اما خط دفاعی بازیکنان کناری‌مان تعادل و تمرکز خودشان را حفظ  کردند و توانستند بازی را به کنترل خود در بیاورند. از بازی برابر اینتراخت فرانکفورت درس گرفتیم. دیگر نمی‌خواهیم چنین داستان هایی در بوندسلیگا تکرار شود و امتیاز از دست بدهیم.

 

بایرن مونیخ با کسب سه امتیازی که از دیدار خانگی برابر مونشن گلادباخ کسب کرد، توانست با 20 امتیاز همچنان در صدر جدول بوندسلیگا قرار داشته باشد. خبر خوش برای آنها توقف بوروسیا دورتموند بود که باعث شد تیم زردپوش آلمانی به رده ششم جدول رده‌بندی سقوط کند. اکنون هرتابرلین با 17 امتیاز و سه امتیاز کمتر از بایرن مونیخ در رده دوم جدول  بوندسلیگا قرار گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebpea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی بدموقع دورتموند مقابل اینگول اشتات