تاریخ انتشار: 1399/07/05 23:05
کد خبر: 54362

این ستاره بارسلونا فروشی نیست؛ اصرار نفرمایید!

به نظر می‌رسد که بارسلونا پیشنهاد 150 میلیون یورویی برای فروش آنسو فاتی را رد کرده است.
این ستاره بارسلونا فروشی نیست؛ اصرار نفرمایید!

 به نظر می رسد که چند روز پیش خورخه مندس، مدیر برنامه آنسو فاتی، باشگاه بارسلونا را از پیشنهاد 150 میلیون یورویی برای این بازیکن مطلع کرده است؛ پیشنهادی 125 میلیون یورویی به علاوه 25 میلیون متغیرات. با این حال بلوگرانا نمی‌خواهد به هیچ پیشنهادی برای این جواهر اسپانیایی گوش کند و اصلاً در این مورد حاضر به مذاکره نیست.

در اوایل سال جاری نیز یک باشگاه دیگر حاضر بود مبلغ 100 میلیون یورو برای آنسو فاتی بپردازد. اما در آن زمان هم تیم کاتالانی هرگز به فروش آنسو فاتی فکر نکرد.

نام باشگاهی که پیشنهاد 150 میلیون یورویی برای جذب ستاره اسپانیایی ارائه داده هنوز مشخص نیست اما در عین حال مطبوعات انگلیس گزارش دادند که منچستریونایتد به شدت به دنبال جذب فاتی است.

شیاطین سرخ به دنبال جذب یک ستاره کلیدی هستند چرا که آنها قصد دارند تا دوباره برای قهرمانی لیگ برتر انگلیس با تیم‌هایی نظیر منچسترسیتی، چلسی و لیورپول رقابت کنند. با این وجود آنسو فاتی اخیراً قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کرد که بند آزادسازی وی را از 170 به 400 میلیون یورو افزایش داد تا جذب این بازیکن توسط باشگاه های دیگر بسیار سخت و غیر ممکن به نظر برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npvwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامنت مدافع برزیلی پای پست جنجالی لئو مسی