تاریخ انتشار: 1399/07/08 21:50
کد خبر: 54161

ستاره گرانقیمت بارسلونا در آستانه انتقال به یونایتد

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و جوان بارسلونا در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار گرفته و منفیس دیپای راهی نوکمپ می شود.

در تابستان سال 2017 و بعد از جدایی غیرمنتظره نیمار و انتقال او به پاری سن ژرمن بود که مدیران بارسلونا سراسیمه به دنبال جایگزین بودند و عثمان دمبله، وینگر جوان دورتموند را با رقم هنگفت 130 میلیون یورو به اضافه بندهای پاداش به خدمت گرفتند. اما حالا به نظر می رسد دوران حضور این ستاره فرانسوی در نوکمپ رو به پایان است.

نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد بارسلونا می تواند عثمان دمبله را با رقمی بین 50 تا 60 میلیون یورو به منچستریونایتد بفروشد و این انتقال در آستانه نهایی شدن است. با جدایی عثمان دمبله، رقم پرداختی های بارسلونا کاهش خواهد یافت و اینگونه شرایط برای خرید ممفیس دیپای، ستاره هلندی لیون و بازیکن مورد علاقه رونالد کومان فراهم می شود.

عثمان دمبله در سالهای حضور در نوکمپ بارها به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود و در همین فصل گذشته تقریبا در بیشتر بازی های بارسا به همین علت غیبت داشت.

 

همچنین بارها شاهد بی انضباطی های فراوان و تاخیر در تمرینات از سوی عثمان دمبله بودیم که آخرین بار آن نیز همین دیروز رخ داد. منچستریونایتد در تابستان امسال تلاش زیادی برای جذب یک وینگر جدید داشت و تا آستانه خرید جیدون سانچو از دورتموند نیز پیش رفت، اما عدم توافق مالی در نهایت باعث منتفی شدن این انتقال شد و حالا آنها در آستانه جذب عثمان دمبله قرار گرفته اند. دمبله دومین جدایی بزرگ بارسا در خط حمله بعد از لوییس سوارز است و هواداران این تیم امیدوار به ورود ممفیس دیپای در روزهای آتی خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmr6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدیده بارسلونا هم تیمی مهدی طارمی می‌شود؟