تاریخ انتشار: 1399/07/11 11:55
حمیدزیچ تشریح کرد؛
کد خبر: 53979

دو معیار اصلی جذب بازیکن بایرن مونیخ

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ دو معیار اصلی این تیم برای انتخاب و خرید بازیکن جدید را تشریح کرد.
دو معیار اصلی جذب بازیکن بایرن مونیخ

 حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ از استراتژی این باشگاه در انتخاب و خرید بازیکنان جدید پرده برداشته و از دو معیاری صحبت می‌کند که باشگاه آلمانی در زمان انتخاب و خرید هر بازیکن آنها را مد نظر قرار می‌دهد.

حسن صالح حمیدزیچ در گفتگو با نشریه آلمانی بیلد از استراتژی نقل و انتقالاتی بایرن با عنوان استراتژی دو منظوره یاد می‌کند. اولین وجه این استراتژی سرمایه گذاری روی بازیکنانی است که خود را ثابت کرده و ارزش بالایشان قطعی است. ستاره‌هایی مثل لروی سانه در این گروه قرار می‌گیرند. اما در وجه دوم بایرن روی استعدادهای جوانی سرمایه گذاری می‌کند که می‌داند با گذشت زمان به ستونهای تیمش تبدیل خواهند شد. آلفونسو دیویس از جمله این بازیکنان است.

حمیدزیچ در این مصاحبه گفت: " اینکه می‌گویند بازیکنان جوان در بایرن مونیخ هیچ شانسی برای بازی در تیم اول ندارند درست نیست. کینگزلی کومان‌، یاشوا کیمیش و آلفونسو دیویس مثالهای نقض این ادعا هستند".

مدیر ورزشی بایرن در ادامه گفت: " این سه بازیکن در یک دوره زمانی نسبتاً کوتاه به بازیکنان فیکس ما تبدیل شده اند. من مطمئنم تانگوی کواسی که فقط 18 سال سن دارد هم به زودی برای ما به یک بازیکن مهم تبدیل خواهد شد. معیارهایی که در انتخاب بازیکن توسط بایرن مونیخ بیشترین اهمیت را دارند اینها است: کیفیت فوتبالی‌، ذهنیت روانی و اشتیاق برای موفقیت".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djknj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لواندوفسکی: احساسی شگفت‌انگیز دارم