تاریخ انتشار: 1399/07/14 23:05
کد خبر: 53669

بارسلونا به دنبال رهایی از شر هافبک همیشه مصدوم!

پاری سن ژرمن در آستانه جذب رافینیا، هافبک بارسلونا قرار گرفته است....
بارسلونا به دنبال رهایی از شر هافبک همیشه مصدوم!

به نظر می رسد رافینا فاصله ای تا جدایی از بارسلونا ندارد. البته خود رافینیا آلکانتارا مصمم بود در بارسلونا مانده تا بتواند در پایان فصل به صورت رایگان این تیم را ترک کند، اما حالا پاری سن ژرمن است که در حال مذاکره با بارسا برای جذب هافبک این برزیلی است.

بارسلونا به دنبال رهایی از شر هافبک همیشه مصدوم!

مبلغ فسخ قرارداد رافینیا با بارسلونا ۱۶ میلیون یورو است، اما پاری سن ژرمن می داند نام این بازیکگ در برنامه های رونالد کومان جایی ندارد و به همین دلیل در تلاش برای کاهش رقم درخواستی بارسا و توافق برای خرید رافینیا است. توماس توخل علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن داشته و از مدیران پاری سن ژرمن درخواست کرده همین امشب زمینه حضور رافینیا در پاریس ر فراهم کنند. همچنین رافینیا رابطه بسیار خوبی با نیمار دیدار و این عوامل می تواند زمینه انتقال او به پی اس جی را فراهم سازد. جالب اینجاست باشگاه بارسلونا نیز رافینیا را برای جدایی تحت فشار گذاشته و می خواهد از شر پرداخت دستمزد او خلاص شود.

رافینیا در سالهای اخیر در تیم هایی چون اینتر و سلتاویگو به صورت قرضی بازی کرده و به علت مصدومین های فراوان، معخمولا جایی در ترکیب ثابت بارسلونا نداشته است. برنامه مدیران بارسا خلاصی از بازیکنان اضافی برای کاهش دستمزدهای پرداختی است و رفتن رافینیا نیز بر اساس همین رویکرد خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xezkl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پروژه ناکام منچستریونایتد برای جذب ستاره بارسلونا