تاریخ انتشار: 1399/07/15 14:17
کد خبر: 53632

پیش‌بینی آینده درخشان برای خرید جدید آرسنال

مربی سابق توماس پارتی ستاره جدید آرسنال که از اتلتیکو به این تیم پیوسته می‌گوید او پتانسیلی حتی بیشتر از داوید دخیا دارد و آینده‌ای درخشان در انتظار او است.
 پیش‌بینی آینده درخشان برای خرید جدید آرسنال

مربی جوانان اتلتیکو مادرید که سابقه کار کردن با توماس پارتی، ستاره سابق اتلتیکو که دیروز به آرسنال پیوست و همچنین داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد را داشته می‌گوید پارتی برای توپچی‌ها خریدی عالی است چرا که آینده‌ای روشن در انتظار او است و پارتی پتانسیلی بیشتر از دخیا دارد.

آرسنال دیروز در آخرین لحظات پنجره نقل و انتقالات تابستانی با فعال کردن بند آزادسازی 58 میلیون دلاری توماس پارتی‌، ستاره غنایی اتلتیکو مادرید او را به خدمت گرفت. اتلتیکو مادرید البته از این اقدام آرسنال عصبانی بوده و معتقد است آرسنالی‌ها این باشگاه را دور زده اند.

خاوی بانوس که به عنوان مربی جوانان اتلتیکو هم با پارتی و هم با داوید دخیا کار کرده گفت: " اتلتیکو مادرید در تیم جوانان خود همیشه بازیکنان درجه یکی داشت. من در سالهای گذشته شانس کار کردن با استعدادهایی مثل لوکاس هرناندز و داوید دخیا را داشته ام. اما توماس استعدادی از نوع دیگر است. او پتانسیل بسیار بزرگی دارد".

مربی سابق ستاره جدید آرسنال در ادامه گفت: " من قبلاً هم گفته بودم سبک بازی توماس پارتی او را برای بازی در بوندس لیگا یا لیگ برتر ایده آل کرد. توماس به نظر من برای باشگاهی مثل آرسنال یک خرید ایده آل است".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emlg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 آرسنال در شب درخشش لنو برابر لیورپول به پیروزی رسید