تاریخ انتشار: 1399/07/16 20:47
کد خبر: 53519

کابوس جدید بارسلونا در راه است

به نظر می‌رسد که طی ماه‌های آینده یک مشکل جدید و البته بزرگ باشگاه بارسلونا را تهدید خواهد کرد.
کابوس جدید بارسلونا در راه است

باشگاه بارسلونا فرایندی را برای کاهش دستمزد کلیه کارکنان خود آغاز کرده که بازیکنان تیم اول را هم شامل می شود. در واقع به خاطر فشار مالی ناشی از ویروس کرونا باشگاه کاتالانی تصمیم گرفته اصلاحاتی را در پرداختی های خود ایجاد کند.

از روز چهارشنبه بارسلونا یک مهلت 15 روزه برای هر بخش از این باشگاه تعیین کرده تا نمایندگان خود را برای مذاکرات پیرامون طریقه کاهش دستمزدها معرفی نمایند. بعد از انتخاب نماینده ها دوره مذاکرات چیزی نزدیک به یک ماه به طول خواهد انجامید. در واقع این بدان معناست که پروژه کاهش دستمزدها در صورت برقراری توافقات بین طرفین چیزی نزدیک به یک ماه و نیم طول خواهد کشید.

در این رابطه اما یک خطر بزرگ بارسلونا را تهدید می کند چراکه ممکن است برخی بازیکنان پیشنهاد این باشگاه را رد کنند یا با توجه به مفاد اساسنامه درخواست فسخ آن را داشته باشند. در واقع در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، این اولین بار در تاریخ فوتبال خواهد بود که بازیکنان یک باشگاه برای خروج از قرارداد، به قوانین موجود در اساسنامه کارکنان استناد خواهند کرد.

این اتفاق می‌تواند به گونه‌ای پیش برود که برخی بازیکنان به دنبال جدایی از بارسلونا در نقل و انتقالات ژانویه باشند. البته یکی دیگر از کارهایی که بارسلونا می تواند انجام دهد این است که به جای انجام مذاکرات گروهی به صورت تکی با بازیکنان خود این کار را انجام دهد. نکته خطرناک دیگر این است که بر اساس اساسنامه موجود لالیگا نمی‌تواند بعد از کاهش دستمزدها، بازیکنان را به ماندن در باشگاه‌هایشان حتی در شرایط کنونی مجبور کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzreb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا به دنبال رهایی از شر هافبک همیشه مصدوم!