تاریخ انتشار: 1399/07/17 09:08
کد خبر: 53481

چرا تاتنهام را باید مدعی قهرمانی دانست؟

تاتنهام روزهای خوبی را سپری می‌کند و اگر با همین کیفیت پیش برود، چه بسا مدعی قهرمانی در لیگ برتر هم باشد.

چرا تاتنهام را باید مدعی قهرمانی دانست؟

فستیوال ۶ گل تاتنهام مقابل منچستریونایتد فقط انتقام ژوزه مورینیو از تیم سابقش نبود؛ آن هم ‌تیمی که بعد از جدایی باعث شد مورینیو مدتی را بدون تیم و با دلتنگی فوتبال سپری کند. این برد پیامی برای سایر تیم‌های لیگ برتر بود که باید تاتنهام را مدعی قهرمانی در لیگ برتر دانست، چرا که برایش دلیل و منطق وجود دارد.

عطش گلزنی

بر خلاف اینکه از مورینیو به عنوان مربی دفاعی نام برده می‌شود او در فصل جدید تاتنهامی هجومی با میل فراوان به گلزنی ساخته است. تاتنهام در بازی‌های فصل جاری خود ۱۲ گل به ثمر رسانده که در نوع خود بی‌سابقه می‌باشد و آنها را کنار اورتون و لسترسیتی به عنوان بهترین خط حمله لیگ قرار داده است.

خرید خوب

سرجیو رگیلون شاه‌ماهی تاتنهام در نقل و انتقالات بود که تأثیرگذاری‌‌اش را در بازی با یونایتد هم نشان داد. او کاملاً سمت چپ خط دفاعی تاتنهام را در اختیار گرفته و با نفوذهای خود برای مهاجم کره‌ای تیم‌شان ایجاد موقعیت می‌کند. رگویلون دقیقاً همان سبک بازی را ارائه می‌دهد که مورینیو می‌خواهد.

زوج سون و کین

هئونگ مین سون و هری کین دو مهاجمی هستند که در اوج آمادگی و هماهنگی با یکدیگر به سر می‌برند. مهاجمانی که باشگاه آنها را در شرایط مختلف حفظ کرد و به فروش نرساند تا امروز خط حمله زهردار تاتنهام را تشکیل دهند. در شرایطی که سال‌های گذشته یکی از این دو مهاجم مصدوم یا ناآماده بود ولی امسال مورینیو کین و سون را کاملاً سر حال و شاداب در اختیار دارد و نتیجه‌‌اش را هم در همین هفته‌های ابتدایی دیده است.

غیر قابل پیش‌بینی

تاتنهام با حضور مورینیو در غیر قابل پیش‌بینی‌ترین حالت ممکن به سر می‌برد. تیمی که تا الان چلسی را از جام اتحادیه حذف کرده و یونایتد را گل‌باران می‌کند. این خصلت آقای خاص است که در مواقع غیر قابل انتظار اتفاقات عجیب و غریب را رقم می‌زند. طبق همین منطق غیر قابل پیش‌بینی بودن می‌توان چشم بر هم زد و تاتنهام را بالای جدول دید.

بازگشت گرت بیل

قرضی یا دائمی بودنش برای هواداران مهم نیست، مهم این است که گرت بیل به تاتنهام برگشته تا خاطرات خوب گذشته را برای آنها زنده کند. اگر چه این بازیکن ۳۱ ساله هنوز برای تاتنهام به میدان نرفته اما ترکیب او و رگویلون در سمت چپ می‌تواند برای‌ ویران کردن بهترین مدافعان راست لیگ برتر کافی باشد. با حضور گرت بیل کاریزمای قهرمانی شمال لندنی‌ها هم بیشتر شده است. بیلی که سرنوشت نگذاشت در یونایتد شاگرد مورینیو شود ولی تاتنهام این دو را به هم رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gm88z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو این بازیکن را می خواهد