تاریخ انتشار: 1399/07/18 21:32
کد خبر: 53368

سیدورف: خوشحال می‌شوم رونالدو به رکوردم برسد

کلارنس سیدورف، ستاره سابق فوتبال هلند به تشریح تفاوت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی با دیگران پرداخت.

 کلارنس سیدورف، ستاره سابق فوتبال هلند به تشریح تفاوت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی با دیگران پرداخت.

 کلارنس سیدورف تنها بازیکن تاریخ است با سه تیم مختلف به نام آژاکس، رئال مادرید و میلان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و رونالدو بعد از قهرمانی با لباس یونایتد و رئال مادرید، به دنبال دستیابی به این هدف با پیراهن یوونتوس است. کلارنس سیدورف در این رابطه صحبت کرده و معتقد است رونالدو از این توانایی برخوردار است.

کلارنس سیدورف گفت: "بسیار خوشحال می شوم کریستیانو رونالدو با رکورد من برابری کند. ما می توانستیم در مورد شخص دیگری صحبت کنیم، درست است؟ بنابراین من فکر نمی کنم این چیز بدی باشد. من همیشه اولین نفر هستم و این تغییر نخواهد کرد، رکوردها برای شکسته شدن هستند و یوونتوس قطعا همیشه می تواند مدعی فتح لیگ قهرمانان باشد. همانطور که در گذشته گفته ام، کریستیانو انگیزه و سطح عملکردش را حفظ می کند، پس چرا که نه؟

رقابت برای توپ طلا؟ من فکر می کنم اگر لیونل مسی و رونالدو از آمادگی بدنی و انگیزه برخوردار باشند، کارشان را در همین سطح ادامه می دهند. اما سوال بیشتر این است که آیا ما می خواهیم شاهد درخشش بازیکنان جوان باشیم؟ این چیزی است که من دوست دارم ببینم، زیرا کریستیانو و مسی در 12 یا 13 سال گذشته توانایی ادامه این روند را نشان داده اند. نیمار فصل مناسبی را پشت سر گذاشت، اما او هنوز هم می تواند عملکرد خود را ارتقا دهد و در ادامه ما هافبک هایی مانند کوین دی بروین را داریم.

همچنین باید از ادن هازارد نام برد و من همیشه می گفتم او به راحتی می تواند در بین بهترین ها باشد، اما آیا او انگیزه لازم را دارد؟ همچنین روملو لوکاکو که حیرت انگیز بوده و فصل گذشته از همیشه ظاهر شده است.

شاید من چند نفر را فراموش کرده ام، رابرت لواندوفسکی عملکرد شگفت انگیزی داشت و دیگر بازیکنانی مانند فیلیپ کوتینیو، سادیو مانه و محمد صلاح. اما مسی و رونالدو ثبات فراوانی نشان داده اند. کریستیانو به همه بازیکنان نشان داده است که می توانند در طی سالها در این سطح ثابت باقی بماند و این قدرت ذهنی و انگیزه ای است که قهرمانان دارند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkv7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرقت از خانه 7 میلیون پوندی رونالدو