تاریخ انتشار: 1399/07/19 23:35
کد خبر: 53287

واکنش په‌په به خداحافظی از تیم ملی پرتغال

په په، مدافع باتجربه تیم ملی پرتغال واکنش جالبی به زمان خداحافظی اش از بازی‌های ملی نشان داد.
واکنش په‌په به خداحافظی از تیم ملی پرتغال

مدافع سابق رئال مادرید هم اکنون برای تیم پورتو پرتغال توپ می‌زند. او در سال 2007 اولین بازی ملی خود را برای پرتغال داد. په په طی این سال‌ها در سه جام جهانی و سه یورو حاضر بوده است. همچنین قهرمانی با پرتغال در یورو 2016 را می‌توان مهم ترین لحظه این مدافع با تجربه با تیم ملی کشورش تلقی کرد.

په په حالا در آستانه 38 سالگی نیز بسیار آماده به نظر می رسد. این ستاره پرتغالی حالا در واکنش به سوالی مبنی بر حضور او در جام جهانی قطر که دقیقاً سه ماه قبل از تولد 40 سالگی اش آغاز می شود، گفت: " شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. من روی بازی‌بعدی متمرکز شده ام که مهمترین مسابقه است. می دانم که چند سال دارم اما در عین حال می‌توانم چیزهای زیادی ارائه دهم. خوشحالم که می بینم جوانان حضور دارند و می توانند به تیم ملی کمک کنند.

کیفیت زیادی وجود دارد و همه ما باید تمام تلاش مان را در تیم‌های باشگاهی خود انجام دهیم تا در زمان فراخوانده شدن به تیم ملی همه در دسترس باشیم."

په په در رابطه با شرایط سخت به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا نیز گفت: " این یک واقعیت است و چیزی است که کل جهان با آن روبرو شده اما ما کاملا آماده هستیم. این فقط به فوتبال اختصاص ندارد و هنگامی که وارد زمین می شویم اصلاً به آن فکر نمی کنیم. ما فقط به پیروزی و به کمک به تیم ملی فکر می‌کنیم. تفکر من اینگونه است و معتقدم که هم تیمی هایم نیز به همین شکل هستند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqk9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع رئال مادرید در لیست خرید یونایتد