تاریخ انتشار: 1399/07/21 21:56
کد خبر: 53180

گرفتن لباس رونالدو، پالس مثبت به رئال مادرید!

ادواردو کاماوینگا، هافبک فرانسوی رن نیز از علاقمندان به کریستیانو رونالدو است.
گرفتن لباس رونالدو، پالس مثبت به رئال مادرید!

در تابستان امسال اخبار زیادی در مورد علاقه زین الدین زیدان به ادواردو کاماوینگا و احتمال انتقال او به مادرید شنیده شد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. حالا نشریه آ.اس اتفاقات بازی دیشب پرتغال برابر فرانسه را نشانه ای از علاقه این بازیکن به رئال مادرید می داند.

بلافاصله پس از پایان مسابقه، ادواردو کاماوینگا نزد کریستیانو رونالدو، ستاره سابق رئال مادرید رفت و از او خواست پیراهن شماره 7 تیم ملی پرتغال را داشت که این خواسته مورد قبول رونالدو قرار گرفت. ساعتی بعد کاماوینگا او عکس را در حساب خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و نوشت: "من این لباس را دیگر نخواهم شست."

این سرنوشتی مشابه با کیلیان امباپه است. اتاق امباپه در آکادمی موناکو پر از تصاویر کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید بود و او در تابستان 2017 قصد داشت راهی برنابئو شود، اما او سرانجام به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داد. البته اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال امباپه به رئال مادرید در تابستان سال 2021 منتشر شده است.

مدیر برنامه کاماوینگا یعنی موسی سیسوکو، مدتی قبل پیامی به مدیران باشگاه اسپانیایی ارسال کرده و مدعی شد موکلش آماده است با رئال مادرید قرارداد امضا کند. البته اما بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث شد این بازیکن قرارداد خود را با رن تا ژوئن 2022 تمدید کند. اما علیرغم تمایل تیم هایی چون پاری سن ژرمن، یوونتوس و منچستر یونایتد، به نظر می رسد کاماوینگا هوادار رئال مادرید است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در تابستان بعدی راهی این تیم خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3em6w6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرقت از خانه 7 میلیون پوندی رونالدو