تاریخ انتشار: 1399/07/24 21:48
کد خبر: 52983

کلوپ برای لیورپول، سر الکس و ونگر نمی‌شود

ستاره سابق لیورپول می‌گوید یورگن کلوپ بعد از پایان قراردادش لیورپول را ترک خواهد کرد و بیشتر از آن در آنفیلد ماندگار نخواهد شد.
کلوپ برای لیورپول، سر الکس و ونگر نمی‌شود

جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول می‌گوید یورگن کلوپ مثل سر الکس فرگوسن یا آرسن ونگر در دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال سالهای سال در این تیم نخواهد ماند و بعد از پایان قرارداد فعلی اش با لیورپول در سال 2024 این تیم را ترک خواهد کرد.

ورود یورگن کلوپ به لیورپول در سال 2015 باعث تغییر و تحولاتی گسترده در این تیم شد و به موفقیتهای بزرگی مثل قهرمانی در چمپیونزلیگ و قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بعد از سی سال انجامید.

جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول در مصاحبه خود با روزنامه لیورپول اکو در این باره گفت: " مدیریت فعلی باشگاه لیورپول خوب کار کرده. آنها تیم را بعد از سی سال قهرمان انگلیس کردند و یورگن کلوپ را بیشتر از همه باشگاه‌های قبلی اش حفظ کردند. با اینحال من بعید می دانم او بعد از قرارداد فعلی اش در لیورپول ماندگار شود".

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت: " بهتر است امیدوار باشیم پیش از آن زمان کلوپ و لیورپول بتوانند چند جام دیگر بدست بیاورند. آنها به نظر من عالی کار کرده اند و میراث بزرگی در لیورپول به جا گذاشته اند".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqadv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



چرا تاتنهام را باید مدعی قهرمانی دانست؟