تاریخ انتشار: 1399/07/25 14:14
کد خبر: 52945

شکست شنزن در حضور پورعلی‌گنجی

شنزن چین با بازی ۹۰ دقیقه‌ای مدافع ایرانی خود مقابل تیانجین تدا مغلوب شد.
شکست شنزن در حضور پورعلی‌گنجی

در نخستین مسابقه دور رفت مرحله پلی‌آف سوپر لیگ چین که تکلیف تیم‌های نهم تا شانزدهم جدول این رقابت‌ها را مشخص می‌کند، تیم شنزن که همانند دو دیدار اخیرش مرتضی پورعلی‌گنجی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۱ ظهر امروز(به وقت ایران) در ورزشگاه المپیک مهمان تیم تیانجین تدا بود.

فرانک آچمپونگ، مهاجم غنایی تیانجین تدا که در ۱۲ مسابقه فصل ۲۰۲۰ موفق به گلزنی نشده بود، امروز ستاره تیمش بود و توانست دو بار دروازه یاران پورعلی‌گنجی را باز کند تا تیمش به برتری ۲ بر صفر خانگی برسد.

تیم شنزن که در مرحله اول و گروه A سوپر لیگ چین جایگاه پنجم را بین هشت تیم به خود اختصاص داده و به دور پلی‌آف پایین جدولی‌ها رفته بود، امروز در نخستین مسابقه خود برابر تیانجین تدا، تیم هشتم گروه B با دو گل مغلوب شد تا کار دشواری برای بازی برگشت داشته باشد.

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ایرانی شنزن که در دو مسابقه آخر دور اول سوپر لیگ چین حضور ثابت در ترکیب داشت و یک گل به ثمر رسانده بود، امروز هم ۹۰ دقیقه مقابل تیانجین تدا، تیم اسبق خود بازی کرد و در دقیقه ۲۴ کارت زرد گرفت.

پورعلی‌گنجی در بازی امروز مقابل تیانجین تدا ۴ دفع توپ، ۲ بار جلوگیری از حمله، ۳ تکل صحیح، ۵۵ لمس توپ، ۲۹ پاس صحیح، ۴ پاس بلند صحیح، ۴ برتری در جدال‌های زمینی، ۴ برتری در نبردهای هوایی، یک بار گرفتن خطا و یک ضربه داخل چارچوب داشت.

بازی برگشت یاران پورعلی‌گنجی برابر تیانجین تدا روز چهارشنبه هفته آینده به میزبانی شنزن برگزار می‌شود که در صورت عدم صعود این تیم، آنها تبدیل به یکی از گزینه‌های سقوط می‌شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xerdq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانی: کادر فنی استقلالی را به فال نیک می‌گیرم