تاریخ انتشار: 1399/07/26 23:53
کد خبر: 52853

گواردیولا: آرسنال مدعی قهرمانی در لیگ برتر است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از بازگشت سرخیو آگوئرو به میادین ابراز رضایت کرد.
گواردیولا: آرسنال مدعی قهرمانی در لیگ برتر است

سیتیزن ها امروز موفق شدند در خانه و در شرایطی که نمایش خیلی خوب ارائه ندادند، با تک گل رحیم استرلینگ در نیمه اول آرسنال را مغلوب کنند. پپ گواردیولا اعتراف کرد هنوز تیمش به مرز آمادگی کامل نرسیده و نمی تواند 90 دقیقه نمایش مورد انتظار این سرمربی را ارائه دهد.

پپ گواردیولا گفت: "میکل آرتتا بازیکنان ما را می شناسد، اما من شناختی از بازیکنان آرسنال نداشته و خصوصیات و نقاط ضعف آنها را نمی دانم. ما می توانیم ایده های خودمان را داشته باشیم، اما فوتبال در نهایت متعلق به بازیکنان است.

ما در 10 دقیقه پایانی نیمه اول متحمل مشکلات زیادی شدیم و در نیمه دوم نتوانستیم برتری مان را افزایش دهیم، زیرا هنوز آماده نیستیم. ما هنوز قادر نیستیم 90 دقیقه تمام با ثبات در سطح بالایی بازی کنیم.

از نظر من آرسنال برای برای قهرمانی در لیگ برتر و مدعی بودن در اختیار دارد و این اتفاق مدت طولانی است در آرسنال رخ نداده است. ما بسیار خوشحالیم که سرخیو آگوئرو بازگشته است و چهار ماه بود که او را در اختیار نداشتیم. آگوئرو هنوز با شرایط آرمانی فاصله دارد، اما او امروز 60 دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرد. روز چهارشنبه بازی دیگری داریم و حضور آگوئرو برای ما مهم است، زیرا به گل های او نیاز داریم. آگوئرو یکی از بهترین انسان هایی است که من در زندگی ملاقات کرده ام.

ادرسون در این سالها دروازه بان فوق العاده ای برای منچسترسیتی بوده و بسیار خوب عمل کرده است. روزهای خوب و بد تاثیری بر عملکرد ادرسون ندارد، او از روز اول خیلی خوب بازی کرد و امروز نیز دو عکس العمل درخشان برابر آرسنال داشت. بنجامین مندی سه الی چهار هفته و آیمریک لاپورته یک هفته الی ده روز از میادین دور خواهند بود."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adn7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست گران‌ترین مدافعان لیگ برتر