تاریخ انتشار: 1399/07/27 20:32
کد خبر: 52809

صحبت‌های جدی زیدان با رئال مادرید

در تمرین امروز رئال مادرید زیدان، راموس و مودریچ به آنالیز شکست مقابل کادیز پرداختند و اشتباه‌های خود را پذیرفتند.
صحبت‌های جدی زیدان با رئال مادرید

شب گذشته رئال مادرید در خانه مقابل کادیز تازه صعود کرده شکست خورد تا پیش از ال‌کلاسیکو و آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا باخت را تجربه کند.

عملکرد رئالی‌ها به قدری ضعیف بود که باعث شد رسانه‌ها به انتقاد از آنها بپردازند.

مارکا در گزارشی نوشت که اگر کادیز بایرن مونیخ بود تا نیمه اول رئال مادرید 8 تایی می‌شد.

در تمرین امروز رئال مادرید هیچ بازیکن جوانی حضور نداشت. زیدان بازیکنان رئال مادرید را جمع کرد و با آنها در خصوص باخت شب گذشته مقابل کادیز صحبت کرد.

در صحبت‌های زیدان 2 واژه بیشتر از هر چیزی گفته شد. زیدان از «ثبات در سخت‌کوشی» و «رفتار و نگرش درست بازیکنان» صحبت کرد.

زیدان البته این صحبت‌ها را در نشست خبری پس از شکست مقابل کادیز نیز گفت که بازیکانش فهمیدند که با این بی‌خیالی و بدون کوشش و تلاش به جایی نمی‌رسند و با درک درسی مهم می‌دانند که نباید این اتفاق دوباره تکرار شود.

زیدان در تمرین امروز رئال مادرید، دوباره این صحبت‌ها را انجام داد و گفت: ما نگرش و رفتار درست نداریم.

خبرنگاران حاضر در تمرین رئال نوشتند که زیدان پس از انتقاد از بازیکنانش با لحنی دلجویانه به بازیابی روحیه جنگندگی ستاره‌هایش پرداخت و از آنها تعریف کرد که چطور در چند وقت اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌اند.

پس از این صحبت‌ها، بازیکنان بزرگ رئال مادرید چون سرخیو راموس،‌ لوکا مودریچ و تونی کروس در راستای انتقادهای کادر فنی جوی متفاوت در تیم ایجاد کردند و اظهار داشتند که نباید این اتفاق دوباره رخ بدهد و دیگر نباید بهانه‌ای داشت.

سرخیو راموس در تمرین امروز رئال مادرید صراحتا با بازیکنان تیم صحبت کرد و از «سخت‌کوشی» و «اتحاد» برای ادامه بازی‌ها سخن گفت.

لوکا مودریچ نیز که در نیمه اول برای رئال بازی کرد اظهار داشت: بازی‌سازی من در مقابل کادیز بد بود و نباید دوباره تکرار شود.

تمرین امروز رئال مادرید که با آنالیز شکست مقابل کادیز به اتمام رسید، به گفته‌ مارکا بسیار خوب تمام شد و نشان داد که کادر فنی و بازیکنان عزم خود را برای جبران باخت شب گذشته جزم کرده‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gm6bz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدیه بزرگ داور و VAR به راموس