تاریخ انتشار: 1399/07/30 20:33
کد خبر: 52604

سبقت نیمار از مسی و رونالدو به لطف پوما

نیمار با امضای قرارداد جدیدی با کمپانی پوما در زمینه ارزش قرارداد‌های اسپانسری از مسی و رونالدو سبقت گرفت.

نیمار ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن با امضای قرارداد جدیدی با کمپانی پوما موفق شد از نظر ارزش قراردادهای اسپانسری دو ابرستاره دنیای فوتبال مسی و رونالدو را پشت سر بگذارد. ارزش قرارداد جدید نیمار با پوما از قرارداد مسی با آدیداس و قرارداد رونالدو با نایک بیشتر است.

سبقت نیمار از مسی و رونالدو به لطف پوما

بر اساس گزارش نشریه فوربس ارزش قرارداد جدید نیمار با پوما 25 میلیون یورو در سال است. نیمار پیش از این با نایک قرارداد داشت ولی حالا پوما در هر سال 13 میلیون یورو بیشتر به او می پردازد. نیمار در سال 2005 با نایک قرارداد بسته بود، زمانی که یک ستاره جوان آینده دار در باشگاه سانتوس بود.

پوما با امضای قرارداد با نیمار موفق شده به سیاست تهاجمی خود در بازار پوشاک و تجهیزات ورزشی ادامه دهد. این کمپانی اخیراً توانسته بود با ستاره‌های دیگری مثل گریزمان و آگوئرو هم قرارداد امضا کند و لباس شانزده تیم ملی جدید را هم تامین کند.

پیش از این لیونل مسی با قرارداد 20 میلیون دلاری اش با آدیداس از این نظر در صدر فهرست قرار داشت. کریستیانو رونالدو هم در قرارداد ده ساله اش با نایک 162 میلیون یورو دریافت می‌کند که میانگین سالانه دریافتی او را 16 میلیون یورو کرده است.

سبقت نیمار از مسی و رونالدو به لطف پوما

رونالدو از سال 2004 با کمپانی نایک قرارداد دارد. البته رونالدو قراردادش با کمپانی آمریکایی را در سال 2016 تا سال 2026 تمدید کرده. رونالدو علاوه بر 16.2 میلیون یورو دریافتی سالانه به ازای کسب هر توپ طلا هم 4 میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد.

سبقت نیمار از مسی و رونالدو به لطف پوما

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39glbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گاف‌های نیمار تمامی ندارد!