تاریخ انتشار: 1399/07/30 21:27
کد خبر: 52597

کلاس درسی که نیمار و امباپه را محو کرد

به نظر می رسد توصیههای ادینسون کاوانی به مدافع جوان منچستریونایتد باعث درخشش او در دیدار شب گذشته مقابل پاری‌سن‌ژرمن شده است.
کلاس درسی که نیمار و امباپه را محو کرد

منچستر یونایتد شب گذشته در چهارچوب اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مهمان تیم پرستاره پاری سن ژرمن بود و در نهایت موفق شد با نتیجه خوب 2-1 پیروز از زمین مسابقه خارج شود.

هری مگوایر و اریک بایی بازی شب گذشته شیاطین سرخ مقابل PSG را به دلیل مصدومیت از دست دادند و به همین دلیل اکسل توانزبه، مدافع انگلیسی  22 ساله توسط اوله گنار سولسشر به بازی گرفته شده بود.

بازی شب گذشته اولین مسابقه رسمی بود که توانزبه از دسامبر سال 2019 برای منچستر یونایتد انجام می‌داد. این مدافع جوان اتفاقاً توانست مقابل ستاره های پاری‌سن‌ژرمن عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد و  به نوعی نیمار و کیلیان امباپه را محو نمایش قدرتمند خود کند.

هواداران منچستریونایتد اما معتقدند که عملکرد فوق‌العاده توانزبه تا حدود زیادی مدیون کلاس درسی است که خرید جدید این تیم در تمرینات برای او گذاشته است. ویدئوی منتشر شده از تمرینات منچستریونایتد در روزهای اخیر نشان می‌دهد که ادینسون کاوانی توصیه هایی به توانزبه داشته که نحوه دفاع مقابل ستاره های خط حمله پاری سن ژرمن را به او آموخته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366g8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



یونایتد به دنبال تمدید قرارداد پوگبا