تاریخ انتشار: 1399/08/05 13:34
کد خبر: 52301

باشگاه بارسلونا از داور ال‌کلاسیکو شکایت کرد

یک رسانه کاتالان از شکایت رسمی باشگاه بارسلونا از داور مصاف اخیر این تیم با رئال مادرید خبر داد.
 باشگاه بارسلونا از داور ال‌کلاسیکو شکایت کرد

نشریه اسپورت کاتالونیا اعلام کرد که باشگاه بارسلونا برای نشان دادن اعتراض خود به قضاوت جنجالی خوان مارتینس مونوئرا، داور ال‌کلاسیکوی شنبه شب در ورزشگاه نوکمپ، از او به لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کرده است.

قضاوت مونوئرا در ال‌کلاسیکویی که با پیروزی 3 بر یک میهمان مادریدی تمام شد، نه تنها از بررسی صحنه خطای کاملاً مشکوک کاسیمرو روی مسی در محوطه جریمه رئال مادرید در  نیمه نخست، خودداری کرد بلکه در نیمه دوم تصمیمی بحث‌برانگیزتر اتخاذ کرد و برخلاف مورد قبل برای کشیده شدن پیراهن سرخیو راموس به سمت نمایشگر VAR رفت و یک پنالتی به سود رئال مادرید اعلام کرد که گل دوم این تیم را به همراه داشت.

قضاوت مونوئرا و دوگانگی تصمیم‌گیری او در استفاده از VAR‌ خشم مسئولان باشگاه بارسلونا را به همراه داشت و آنها بابت این اتفاق به صورت رسمی از این داور والنسیایی و نیز سانچس مارتینس کمک داور ویدئویی بازی به رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کرده‌اند. التهاب به وجود آمده در باشگاه بارسلونا و رختکن این تیم در حالی است که شاگردان رونالد کومان چهارشنبه این هفته در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اروپا یک آزمون سخت دیگر در خانه یوونتوس دارند.

در همین حال نشریه وانگادریا اسپانیا در گزارشی به قضاوت جنجالی ال‌کلاسیکو پرداخته و به مقایسه مواردی که VAR‌ درباره هر یک از دو تیم بارسلونا و رئال مادرید قضاوت کرده، پرداخته است. طبق آمار ارائه شده توسط این نشریه، کمک داور ویدئویی از زمانی که مسابقات فوتبال در اسپانیا پس از وقفه 4 ماهه ناشی از شیوع کرونا در فصل گذشته، از سر گرفته شده تاکنون 20 بار به سود رئال مادرید قضاوت کرده در حالی که در همین مدت 15 بار به ضرر بارسلونا کار کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366mgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساعت بازی بارسلونا و رئال مادرید مشخص شد


بارسلونا در انتظار یک معاوضه بزرگ با چلسی (عکس)
ال کلاسیکوی جدید در نقل و انتقالات