تاریخ انتشار: 1399/08/06 22:05
کد خبر: 52207

سرمربی دورتموند: سردار آزمون بازیکن بزرگی است

سرمربی تیم فوتبال دورتموند در نشست خبری پیش از دیدار مقابل زنیت سن پترزبورگ روسیه از سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت تمجید کرد.
سرمربی دورتموند: سردار آزمون بازیکن بزرگی است

 تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ و بورسیا دورتموند روز چهارشنبه در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت، اما سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت به همراه مالکوم مهاجم برزیلی این تیم روسی در این دیدار غایب خواهند بود.

لوسین فاوره سرمربی تیم بورسیا دورتموند در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل زنیت، در واکنش به غیبت این ۲ بازیکن تاثیرگذار زنیت، بیان کرد:  ما حریف را کاملاً آنالیز و بسیاری از موارد را مرور کرده‌ایم، بنابراین چرخش اتوماتیکی (در برنامه‌های تیم) وجود نخواهد داشت. آزمون و مالکوم بازیکنان بزرگی هستند، اما زنیت بازیکنان خیلی خوب دیگری نیز دارد. تماشای بازی این تیم جالب است آن‌ها نیمکت قدرتمندی دارند.

مالکوم به دلیل مصدومیت سه بازی آخر زنیت را از دست داده است. روز دوشنبه مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرد که او در آخرین مراحل بهبود قرار دارد. آزمون هم نتوانست زنیت را در دیدار روز شنبه برابر روبین‌کازان همراه کند. این مهاجم ایرانی مشکوک به کرونا است و در قرنطینه به سر می‌برد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djamw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



غیبت مشکوک مهاجم استقلال در بازی دوستانه