تاریخ انتشار: 1399/08/08 02:28
کد خبر: 52114

بونوچی: خودمان کار بارسلونا را راحت کردیم

لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس اعتراف کرد نتایج اخیر مطابق سابقه این باشگاه نبوده است.
 بونوچی: خودمان کار بارسلونا را راحت کردیم

یوونتوس امشب در خانه خود و در شرایطی که چندان درخشان هم ظاهر نشد، با دو گل برابر بارسلونا شکست خورد و طعم اولین شکست را در لیگ قهرمانان هم چشید. لئوناردو بونوچی، کاپیتان باتجربه بیانکونری در بازی امشب، در پایان مسابقه مدعی شد بازیکنان یوونتوس مرتکب اشتباهات فراوانی در جریان بازی شده و کار را برای حریف آسان کرده اند.

لئوناردو بونوچی گفت: "این همان لحظه ای است که باید دندان هایمان را به هم فشار داده، با هم کار کنیم و تلاش کنیم بهترین خودمان را در بازی های بعدی نشان دهیم. نتایج اخیر یوونتوس مطابق با استانداردهای ما نبوده است. ما می دانستیم که حتی اگر بازیکنان زیادی از هر دو تیم در ترکیب نباشند، این یک بازی دشوار است. اما ما اشتباهات فنی بسیار زیادی انجام دادیم و این باعث شد بارسلونا کار راحتی داشته باشد.

یک راه طولانی پیش روی ماست، همه ما از جمله خودم می دانیم که می توانستیم بهتر باشیم، حتی اگر خود من سخت تلاش کرده باشم. آنچه باعث امیدواری من می شود این است که یوونتوس علاقمند به بازی با توپ است.

این بدان معناست که شما بیشتر ریسک کرده و می توانید فرصت سازی کنید، اما این چیزی است که باید روی آن کار کنیم. طبیعی است که بازیکنان جدیدی در اختیار داریم که تجربه کمی در اروپا دارند، بنابراین باید بازی به بازی رشد کنیم. برخی بازیکنان مهم را از دست داده ایم، هر سه روز بازی می کنیم و خستگی حس می شود. همانطور که گفتم باید همدیگر را به سمت جلو سوق داده، متحد شویم و ظرف چند روز آتی دوباره کارمان را شروع کنیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npobk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



منچستر یونایتد هم به جمع بزرگان اروپا پیوست

پس لرزه های باخت بارسا،مقابل یووه
اختصاصی/ پیکه، نیمار و ماسکرانو مورد سرزنش قرار گرفتند


یوونتوس قاطعانه پیروز شد/ صعود بارسلونا به اگر و اما کشیده شد
دور رفت یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا