تاریخ انتشار: 1399/08/08 23:29
کد خبر: 52056

تیر دروازه مانع از گل شدن پنالتی زلاتان

زلاتان ابراهیموویچ ستاره آث میلان که اخیراً برای این تیم بسیار درخشان ظاهر شده بود در جریان بازی مقابل اسپارتا پراگ در لیگ اروپا یک پنالتی از دست داد.

درحالیکه نیمه اول دیدار آث میلان و اسپارتا پراگ در چارچوب لیگ اروپا دقایقی پیش با نتیجه 1-0 سود به سود میلان به پایان رسید یکی از اتفاقات مورد توجه این نیمه ضربه پنالتی ای بود که توسط زلاتان ابراهیموویچ به هدر رفت.

زلاتان پا به سن گذاشته در روزهای اخیر ستاره اول میلان بوده و نام خود را به عنوان بهترین گلزن این تیم مطرح کرده بود. زلاتان هفته پیش در دربی شهر میلان دو گل برای روسونری زد تا مهمترین نقش را در پیروزی 2-1 مقابل اینتر بازی کند. در جریان تساوی 3-3 روز دوشنبه میلان مقابل رم هم زلاتان برای تیمش دو گل زد تا نشان دهد در حال حاضر یکی از بهترین دارایی های این تیم است.

اما در نیمه اول دیدار میلان مقابل اسپارتا پراگ که از ساعتی پیش در سن سیرو آغاز شده درحالیکه میلان با گل براهیم دیاز در دقیقه 24 از حریف پیش افتاده بود در دقیقه 36 میلان صاحب یک پنالتی شده و زلاتان پشت توپ قرار گرفت.

 

درحالیکه همه انتظار داشتند شاهد شروع گلزنی زلاتان در این بازی باشند او توپ را به تیر افقی دروازه کوبید تا این فرصت طلایی از دست برود. نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به سود میلان به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3embxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زلاتان کرونا را شکست داد!