تاریخ انتشار: 1399/08/09 00:24
کد خبر: 52050

پیروزی میلان و شکست سنگین خنت در حضور میلاد محمدی

دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا با پیروزی تیم فوتبال میلان و توقف تیم‌های دارای لژیونر ایرانی به جز آنتورپ بلژیک آغاز شد.
پیروزی میلان و شکست سنگین خنت در حضور میلاد محمدی

در دور نخست از دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا، امشب (پنجشنبه) 12 بازی در گروهای، G، H، I، J، K‌ و L‌ برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال میلان پیروز شد و تاتنهام مغلوب.

در گروه H‌ تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود اسپارتا پراگ را شکست داد. براهیم دیاس در دقیقه 24، رافائل لئائو در دقیقه 57 و دیوگو دالو در دقیقه 66 گل‌های میلان را به ثمر رساندند تا این تیم با 6 امتیاز در صدر جدول گروه قرار بگیرد. اسپارتا هم بدون امتیاز قعرنشین شد. در دیگر بازی این گروه تیم لیل فرانسه مقابل میهمان خود سلتیک اسکاتلند با تساوی 2-2 متوقف شد. لیل با 4 امتیاز در رده دوم جدول است و سلتیک هم با یک امتیاز در رده سوم.

در گروه G تیم آاِکِ آتن که کریم انصاری‌فرد در آن بازی می‌کند، در حالی که کریم انصاری فرد را از ابتدا تا پایان نیمه نخست در ترکیب داشت، در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 2 بر یک مغلوب لسترسیتی انگلیس شد.

جیمی واردی در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی و چودهوری در دقیقه 39 برای لسترسیتی گلزنی کردند و تانکوویچ در دقیقه 49 تنها گل آاک آتن را زد. با این نتیجه لسترسیتی 6 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. آاک آتن هم بدون امتیاز در رده سوم است.

در بازی دیگر این گروه هم تیم زوریا لوهانسک اوکراین در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب براگای پرتغال شد. براگا با 6 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به لسترستی در رده دوم جدول گروه G قرار دارد. زوریا لوهانسک هم بدون امتیاز قعرنشین است.

در گروه J تیم آنتورپ که علیرضا بیرانوند را در اختیار دارد، در شب نیمکت‌نشینی این دروازه‌بان ایرانی موفق شد میهمان خود تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. لیور رافائلوف در دقیقه 29 تنها گل نماینده بلژیک را زد. آنتورپ با این پیروزی 6 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. تاتنهام هم با 3 امتیاز در رده دوم است.

در بازی دیگر این گروه تیم لاشک اتریش در دیداری خانگی با نتیجه 4 بر 3 بر میهمان خود لودوگورتس بلغارستان غلبه کرد.

در گروه K، تیم دینامو زاگرب در دیداری که صادق محرمی را در دقیقه 3+90 به میدان فرستاد، در خانه زسکا مسکوی روسیه از تساوی بدون گل یک امتیاز گرفت. در بازی دیگر این گروه تیم فاینورد هلند با نتیجه 4 بر یک مغلوب تیم ولفسبرگ اتریش شد.  

در جدول گروه k‌، ولفسبرگ با 4، زسکا مسکو با 2، دینامو زاگرب با 2 و فاینورد با یک امتیاز به ترتیب اول تا چهارم هستند.

درگروه I، تیم قره‌باغ آذربایجان در خانه خود مقابل ویارئال اسپانیا متحمل شکست 3 بر یک شد. ویارئال با این پیروزی 6 امتیازی شد و در صدر جدول گروه قرار گرفت.

و اما در گروه L، تیم خنت در حالی میلاد محمدی را 90 دقیقه در ترکیب داشت، مقابل میهمان آلمانی‌اش تیم هوفنهایم با نتیجه 4 بر یک تن به شکست داد.

بازی دیگر این گروه هم پرگل بود چرا که تیم ستاره سرخ صربستان توانست میهمانش لیبرچ جمهوری چک را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد. در گروه L، هوفنهایم با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ستاره سرخ و لیبرچ هر دو با 3 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌‌های دوم و سوم هستند. خنت هم بدون امتیاز قعرنشین است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277nkn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بیرانوند روی نیمکت مسابقه اروپایی آنتورپ