تاریخ انتشار: 1399/08/09 12:56
کد خبر: 52041

واکنش کوالیبالی به شایعات انتقال به سیتی و PSG

کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی به شایعات علاقه تیم‌های منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به خودش واکنش نشان داد.
 واکنش کوالیبالی به شایعات انتقال به سیتی و PSG

 در تمام طول نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی درباره مدافع سنگالی ناپولی مطرح شد. در واقع به نظر می‌رسید کالیدو کولیبالی در آستانه جدایی از این تیم ایتالیایی قرار گرفته و حتی در مقطعی گفته شد که کارهای انتقال او به منچستر‌سیتی نهایی شده است اما پس از کش و قوس‌های فراوان نهایتا او در جمع شاگردان جنارو گتوزو ماندگار شد.

کالیدو کولیبالی فصل گذشته روزهای دشواری را سپری کرد و بسیاری از بازی های ناپولی را به دلیل مصدومیت از دست داد. با این حال به نظر می‌رسد که این مدافع سنگالی زیر نظر جنارو گتوزو دوباره به روزهای فوق العاده خود بازگشته و حالا دوباره در بهترین فرم خود قرار دارد.

 

ناپولی شب گذشته موفق شد در چهارچوب رقابت های لیگ اروپا با یک گل مقابل حریف سخت کوش خود یعنی رئال‌سوسیداد به پیروزی دست پیدا کند و کولیبالی نیز عملکرد خوبی از خود ارائه داد. مدافع سنگالی حالا در مصاحبه ای یکبار دیگر به شایعات جدایی اش از ناپولی و علاقه تیم های پاری سن ژرمن و منچستر سیتی به خود واکنش نشان داده است.

کولیبالی در این باره گفت: " من ناپولی را دوست دارم، ناپولی من را دوست دارد و این مهم است.  من هنوز سه سال قرارداد دارم ، می دانم که باشگاه ها به دنبال من هستند اما من اینجا خوشحالم و می خواهم هواداران را شاد کنم. خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد اما من 100 درصد به ناپولی متعهد هستم."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qeyqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 قیمت پدیده فرانسوی برای رئال مادرید مشخص شد