تاریخ انتشار: 1399/08/09 23:39
کد خبر: 52005

آب پاکی گواردیولا روی دست هواداران و نامزد رییس باشگاه بارسلونا

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره احتمال بازگشتش به کاتالونیا برای هدایت تیم فوتبال بارسلونا توضیح داد.
آب پاکی گواردیولا  روی دست هواداران و نامزد رییس باشگاه بارسلونا

 پپ گواردیولا آب پاکی را روی دست طرفداران بارسلونا و نامزد انتخابات ریاست این باشگاه ریخت و گفت که خیال بازگشت به تیمی که در فاصله سال‌های 2008 تا 2012 با آن 14 جام برد را ندارد.

پس از استعفای خوسپ ماریا بارتومئو از ریاست باشگاه بارسلونا، ویکتور فونت یکی از نامزدهای ریاست باشگاه گفت در صورت که به عنوان رئیس بعدی کاتالان‌ها انتخاب شود، به گواردیولایی که تا پایان فصل با منچسترسیتی قرارداد دارد پیشنهاد خواهد داد به جمع آبی‌و‌اناری‌ها برگردد.

سرمربی اسپانیایی که پنجمین فصل مربیگری‌اش در منچسترسیتی را تجربه می‌کند – مدتی که یک سال بیش از بازه حضورش در منچسترسیتی است – درباره احتمال بازگشتش به بارسلونا گفت: من بی‌نهایت از کار در منچسترسیتی راضی‌ام. از اینکه در منچستر هستم خوشحالم و امیدوارم که بتوانم آنقدر کارم را خوب انجام دهم تا مدت زمان بیشتری در این تیم بمانم.

گواردیولا پیشتر از این گفته بود اگر بازیکنانش همچنان با دستورات تاکتیکی و شیوه مربیگری او واکنش مثبت نشان دهند قرارداد جدیدی با منچسترسیتی خواهد بست و این در حالیست که تیمش در این فصل بدترین شروع را در میان تمام تیم‌هایی که او سرمربی‌شان بوده، داشته است.

گواردیولا درباره شرایط تیمش در بازی فردا (شنبه) مقابل شفیلدیونایتد در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس هم گفت: گابریل ژسوس و ناتان آکه رو به بهبود هستند. مندی اما هنوز آماده نیست. باید ببینیم که واکنش آنها چگونه است. آنها به تیم ملحق شده‌اند و این اتفاق خوشحال کننده است. ما باید تا جای ممکن بازیکنان‌مان را آماده نگه داریم چون در ادامه فصل به آنها نیاز پیدا خواهیم کرد. آمارها دروغ نمی‌گویند. در لیگ برتر 47 درصد مصدومیت بازیکنان در فصل گذشته عضلانی بوده است که دلیلش هم عدم وجود اردوی آماده‌سازی مناسب در اکثر تیم‌ها و فشردگی بازی‌ها بوده است. به همین دلیل در تمامی لیگ‌های دیگر اجازه دادند 5 تعویض انجام شود تا از بازیکنان محافظت شود نه از یک تیم اما ما در انگلیس چنین اجازه‌ای نداریم و به نظرم باید در این مورد بازنگری شود. امیدوارم مسئولان این لیگ هم همان کاری را انجام دهند که در لیگ‌های دیگر صورت می‌گیرد و شرایط لیگ را مطابق با وضعیت به وجود آمده به خاطر شیوع کرونا تطبیق دهند.

تیم فوتبال منچسترسیتی  فردا (شنبه) از ساعت 16 به وقت تهران میهمان شفیلدیونایتد خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ad7ae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرنوشت تلخ گرانقیمت ترین خرید تاریخ بارسلونا
گواردیولا و رد شانس خرید ستاره سابق ابی اناری ها