تاریخ انتشار: 1399/08/14 21:22
کد خبر: 51643

عصبانیت مورینیو از اتهامات به ستاره انگلیسی

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام به دفاع از هری کین در مقابل اتهامات اخیر پرداخت.
 عصبانیت مورینیو از اتهامات به ستاره انگلیسی

بسیاری از رسانه ها و هواداران مدعی شدند هری کین در جریان گرفتن پنالتی در دیدار مقابل برایتون زرنگی کرده و داور مجاب به این تصمیم شده است. اما ژوزه مورینیو پیش از دیدار لیگ اروپا برابر لودوگورتس، مدعی شد بازیکنان دیگر تیم های بزرگ هستند که دست به چنین کاری می زنند و این اتهامات در مورد هری کین صدق نمی کند.

ژوزه مورینیو گفت: "فکر می کنم گیج شده اید. شما می توانید در مورد تعدادی از بازیکنان منچستر یونایتد، منچسترسیتی، لیورپول یا چلسی صحبت کرده و به آنها اشاره کنید. آیا واقعا در مورد هری کین حرف می زنید؟

توپ در کنترل هری کین بود و آدام لالانا بی پروا وارد عمل شد و خطا کرد، این خطا بود. رسانه ها درباره چه صحبت می کنند؟ این صحنه خطا است. ضربه آزاد یا پنالتی، در این مورد دیگر VAR تصمیم می گیرد. نمی توان به هری کین گفت هوشمندانه پتالتی گرفته است. هری کین آنجا بود تا دروازه را باز کند، اما لالانا بی پروا و اشتباه عمل کرد. درباره چه چیزی صحبت می کنید؟ شما باید در مورد اتفاقی صحبت کنید که می توانست تاثیر مستقیمی در نتیجه بازی داشته باشد که گل برایتون اینگونه بود.

در مورد پنالتی هایی که برای یونایتد و لیورپول می گیرند صحبت کنید و برچسب هوشمندانه بودن به آنها بزنید. انجا شاهد حضور بازیکنان باهوش هستیم و در مورد هری کین صحبت نکنید."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzo6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو بازیکن جدید به تاتنهام اضافه کرد

 امیدهای هواداران تاتنهام کمرنگ شد
مورینیو: تاتنهام در تابستان ولخرجی نمی‌کند