تاریخ انتشار: 1399/08/14 21:34
کد خبر: 51641

جانشین لواندوفسکی؛ بایرن مونیخ به دنبال بچه غول

ارلینگ هالند، ستاره گلزن دورتموند در گذشته مورد توجه بایرن مونیخ قرار داشته است.
جانشین لواندوفسکی؛ بایرن مونیخ به دنبال بچه غول

ارلینگ هالند در این یک سال عملکرد فوق العاده ای در دورتموند داشته و بسیاری از باشگاه بزرگ به دنبال جذب این مهاجم قهار هستند. اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد در گذشته احتمال حضور او در ترکیب پرافتخارترین تیم بوندسلیگا وجود داشته است. بایرن مونیخ دو بار در سال های 2017 و 2019 برای جذب ارلینگ هلاند ابراز علاقه کرده بود که هرگز این اتفاق رخ نداد.

در دسامبر 2019 پدر هالند مشکلی با انتقال فرزندش به بایرن مونیخ نداشت و تنها خواسته آنها تضمین حضور ارلینگ هالند در ترکیب ثابت بود، اما به دلیل حضور ستاره ای مانند رابرت لواندوفسکی، بایرن مونیخ نتوانست این قول را به این بازیکن بدهد. علاوه بر این قرارداد چهار و نیم ساله هالند در دورتموند تقریبا 60 میلیون یورویی بوده که شامل 20 میلیون هزینه انتقال، سه میلیون کارمزد و سالی هشت میلیون یورو دستمزد به مینو رایولا بوده است. از نظر مدیران بایرن مونیخ، پرداخت چنین رقمی برای بازیکنی که قرار بوده ذخیره لواندوفسکی باشد بسیار زیاد است.

اما به هر حال هنوز انتقال ارلینگ هالند به بایرن مونیخ غیرممکن نیست. ممکن است هالند با فعال شدن بند آزادسازی 75 میلیون یورویی، دورتموند را در سال 2022 ترک کند. لواندوفسکی در آن زمان 34 ساله خواهد بود و بنابراین مهاجم نروژی می تواند دوباره به سوژه بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات تبدیل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qejzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاداش جالب برای گلزنی در بوندسلیگا