تاریخ انتشار: 1399/08/14 22:04
کد خبر: 51637

زمان جدایی رونالدو از یوونتوس مشخص شد

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس دو سال دیگر از این تیم جدا خواهد شد.

از همین حالا گمانه زنی ها در مورد آینده رونالدو و آغاز شده و نشریه توتواسپورت انتقال او به لیگ های کشورهایی چون ایالت متحده یا چین را رد می کند. این ستاره35 ساله چند سال قبل و سال 2016 مدعی شد قصد دارد تا 40 سالگی در بالاترین سطح فوتبال بازی کند و حالا فقط دو سال از قرارداد فعلی خود در ایتالیا با باشگاه یوونتوس باقی مانده است.

حالا نشریه توتو اسپورت اذعان داشت رابطه عاشقانه و خیلی گرمی بین رونالدو و یوونتوس برقرار نیست و به نظر می رسد این بازیکن دو سال دیگر و هنگام اتمام قراردادش این باشگاه را ترک خواهد کرد. رونالدو سال گذشته هنگام بحث در مورد بازنشستگی به مارکا گفت: "این به احساس من و به انگیزه ام بستگی خواهد داشت، زیرا از نظر جسمی مشکلی ندارم. شما باید به خوبی با خوتان کار کنید، اما من فکر نمی کنم این مهمترین عامل باشد. این بیشتر جنبه روانی است که سرنوشت را رقم می زند."

رونالدو در 853 مسابقه در رده فوتبال باشگاهی 643 گل خیره کننده به ثمر رسانده است و هیچ نشانی از کاهش سرعت و قدرت جسمانی در این بازیکن دیده نمی شود. در حال حاضر احتمالا باید پاری سن ژرمن را جدی ترین گزینه رونالدو دانست و او قصد دارد با حضور در لیگ فرانسه، کارنامه درخشان خود و بازی در چهار لیگ از پنج لیگ معتبر اروپا را تکمیل کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmbvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکوردی که رونالدو پس از ۱۴ سال تکرار کرد