تاریخ انتشار: 1399/08/16 22:00
کد خبر: 51459

در منچستر بزرگ شدم/ می‌دانم چگونه از روزهای سخت عبور کنم

سرمربی منچستریونایتد در خصوص شرایط سخت باشگاه و مثبت اندیشی به آینده صحبت کرد.
در منچستر بزرگ شدم/ می‌دانم چگونه از روزهای سخت عبور کنم

شرایط منچستریونایتد اصلا خوب نیست و زمزمه‌های تغییر مربی در این تیم شدیدا به گوش می‌رسد.

فردا ظهر در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در شهر لیورپول و ورزشگاه گودیسون پارک میهمان اورتون است.

اوله گونار سولسشر در نشست خبری پیش از بازی با آنچلوتی اظهار داشت: عشق به تیم و جنگیدن تا نهایت جان چیزهایی است که از این تیم احتیاج داریم. ما برای برد در زمین فوتبال و مقابل اورتون به چنین چیزی نیاز داریم.

وی ادامه داد: زمان تغییر کرده و متفاوت و عجیب شده است. بازی کردن بدون حضور تماشاگران سخت است و باید به شرایط بازیکنان فکر کنیم. آنها ماه‌ها و ماه‌ها پشت سر هم دارند در چنین شرایطی فوتبال بازی می‌کنند.

سرمربی منچستریونایتد گفت: ما به بازیکنانمان فکر می‌کنیم که از لحاظ فیزیکی و ذهنی در چه شرایطی قرار دارند و می‌توانند تا چه زمانی بازی کنند. من بسیار زیاد به بازیکنانم اعتقاد دارم و می‌دانم زمانی می‌رسد که توانایی‌های خود را نشان می‌دهند.

سولسشر ادامه داد: ما بهترین تیم و بزرگترین تیم در دنیا هستیم و نمی‌توانیم مانع انتقادها شویم. پس باید بتوانیم با آنها کنار بیاییم و بازیکنانم باید بتوانند متمرکز باشند.

وی اظهار داشت: من حال خوبی دارم، اگر مثبت اندیش نباشم نمی‌توانم خوب باشم. روزها می‌آیند و می‌روند و در زندگی یک روز خوب می‌آید. می‌دانم که بازیکنانم به اندازه کافی خوب هستند و اعتماد دارند که روزی واکنش مثبت نشان خواهند داد.

سولسشر گفت: وقتی می‌بری شما مربی خوبی هستی و وقتی می‌بازی مربی بدی هستی. پس همه چیز به آخرین بازی تو وابسته است. من در منچستریونایتد بزرگ شدم و یاد گرفتم که چگونه در روزهای خوب و بد زندگی کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kq97q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار جدی به لیورپول و منچستریونایتد