تاریخ انتشار: 1399/08/17 15:01
کد خبر: 51416

زیدان به جای هالند، لائوتارو را می‌خواهد

سرمربی فرانسوی رئال مادرید، مهاجم آرژانتینی اینتر را گزینه بهتری برای تقویت خط حمله تیمش می‌بیند.
زیدان به جای هالند، لائوتارو را می‌خواهد

 نشریه اسپانیایی «آاِس» روز گذشته (جمعه) با انتشار گزارشی مدعی شده بود که رئال مادرید قصد دارد در تابستان 2022 نسبت به جذب ارلینگ هالند اقدام کند، این در حالی است که این مهاجم نروژی با مدیران باشگاه بوروسیا دورتموند توافق شفاهی کرده که در صورت دریافت پیشنهاد خوب بتواند تابستان 2022 از این تیم آلمانی جدا شود.

اکنون خبر می‌رسد که زین‌الدین زیدان ترجیح می‌دهد به جای ارلینگ هالند، لائوتارو مارتینس را به ترکیب تیم تحت‌هدایتش اضافه کند و این مهاجم آرژانتینی را مناسب سبک بازی رئال مادرید می‌بیند، اما مدیران این باشگاه اسپانیایی به دنبال جذب ستاره جوان دورتموند هستند و قصد دارند در کنارش با به خدمت گرفتن کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن، خط حمله قدرتمندی را شکل دهند.

 

رئال مادرید پس از جدایی کریستیانو رونالدو از جمع کهکشانی‌ها در تابستان 2018، با مشکلاتی در خط حمله خود روبه‌رو بوده است و در حالی که بیشتر بار خط حمله این تیم به روی دوش کریم بنزما بوده، اما تیم تحت‌هدایت زین‌الدین زیدان همچنان ضعف‌هایی در گلزنی دارد، از این‌رو آنها به دنبال تقویت این خط هستند.

لائوتارو مارتینس 23 ساله که پیش از این مورد توجه باشگاه بارسلونا نیز قرار داشت، تا سال 2023 تحت‌قرارداد اینتر است و این فصل در 9 بازی از رقابت‌های مختلف آمار چهار گل‌زده و دو پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

هالند 20 ساله هم که تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، این فصل در 10 بازی آمار 10 گل‌زده و سه پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. گفته می‌شود بند فسخی 75 میلیون یورویی در قرارداد او با بوروسیا دورتموند وجود دارد که در ماه ژوئن 2022 قابلیت فعال شدن دارد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbgyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان به بروز اختلاف میان بنزما و وینیسیوس واکنش نشان داد