تاریخ انتشار: 1399/08/17 22:19
کد خبر: 51383

لیدز برای دومین هفته متوالی به چهارمیخ کشیده شد

شاگردان مارچلو بیلسا در دومین بازی متوالی خود در لیگ برتر انگلیس با دریافت چهار گل تن به شکست دادند.
لیدز برای دومین هفته متوالی به چهارمیخ کشیده شد

در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال لیدزیونایتد در خانه کریستال پالاس به میدان رفت و همچون هفته پیش تن به شکست سنگین 4 بر یک داد.

در این بازی کریستال پالاس در دقیقه 12 با گلزنی اسکات دان پیش افتاد و 10 دقیقه بعد توسط ابرچی ازه اختلاف را به دو گل افزایش داد. پاتریک بمفورد یکی از گل‌های خورده را برای لیدزیونایتد جبران کرد، اما هم‌تیمی او هلدر کاستا با اشتباهی که در دقیقه 42 برای باز کردن دروازه خودی مرتکب شد، گل سوم کریستال پالاس را به ثمر رساند تا اختلاف دو تیم دوباره به دو گل افزایش پیدا کند. در نهایت جردن آیو در دقیقه 70 چهارمین گل کریستال پالاس را زد تا لیدزیونایتد دقیقاً با همان نتیجه‌ای متحمل شکست شود که هفته گذشته در خانه‌اش به لسترسیتی باخت.

با این نتیجه کریستال پالاسی که چهارمین بردش را کسب کرد 13 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. لیدزیونایتد اما با 10 امتیاز به رده چهاردهم سقوط کرد.

امشب دو بازی دیگر در لیگ برتر برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 21 چلسی میزبان شفیلدیونایتد خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:30 وستهام در خانه به مصاف فولام می‌رود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kq9wd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با اعلام فیفا؛ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد