تاریخ انتشار: 1399/08/17 22:47
کد خبر: 51379

بارسلونا با یک جشنواره گل به ناکامی‌هایش پایان داد

بارسلونا توانست با یک پیروزی پر گل به ناکامی هایش در لالیگا پایان دهد و پس از چهار هفته سه امتیاز کامل را به دست آورد.
بارسلونا با یک جشنواره گل به ناکامی‌هایش پایان داد

بارسلونا شنبه شب در هفته نهم لالیگا به مصاف رئال بتیس رفت و ۵ بر ۲ مهمانش را شکست داد تا به ناکامی هایش در این رقابت ها پایان دهد. 

آبی اناری ها بازی را بدون لیونل مسی شروع کردند و ستاره آرژانتینی از نیمکت نظاره گر بازی بود. میزبان از همان ابتدا موقعیت گلزنی داشت اما ضربه های آنسو فاتی و آنتوان گریزمان به بیرون رفتند. در ادامه مارک آندره تراشتگن دروازه بارسا را با یک مهار خوب نجات داد. سپس عثمان دمبله گل نخست را در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند. داور در دقیقه ۳۳ به نفع شاگردان رونالد کومان پنالتی گرفت که براوو توانست ضربه گریزمان را مهار کند. در وقت های اضافه بتیس با گلزنی سانابریا نتیجه را یک بر یک کرد.

در شروع نیمه دوم مسی به جای فاتی به میدان رفت. گریزمان با حرکت هوشمندانه مسی صاحب فرصت شد و به راحتی دروازه خالی را باز کرد تا بلاخره بتواند گلزنی کند. در دقیقه ۶۱ داور مندی را به خاطر خطای هند  روی خط دروازه اخراج کرد. همچنین یک پنالتی به نفع بارسا اعلام کرد که مسی گل سوم تیمش را به ثبت رساند. در دقیقه ۷۴ لورن مورون اختلاف را به حداقل رساند. با این حال کاپیتان بارسا گل دیگری را وارد دروازه بتیس کرد و نتیجه ۴ بر ۲ شد. ستاره آرژانتینی باز هم گلزنی کرد که داور گل را آفساید اعلام کرد. جشنواره گل آبی اناری ها با گل پدری در دقیقه ۹۰ پایان یافت.

بارسلونا پس از چهار بازی توانست در لالیگا پیروز شود و با یازده امتیاز در رتبه هشتم قرار بگیرد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djnyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش کومان به تصویر جنجالی منتشر شده از مسی