تاریخ انتشار: 1399/08/18 21:33
کد خبر: 51319

شوخی صدرنشین لیگ برتر با دونالد ترامپ!

اکانت رسمی باشگاه ساوتهمپتون شوخی جالبی با حواشی انتخابات اخیر ایالت متحده داشته است.

شاگردان رالف هازنهاتل روز جمعه در سنت مری با نتیجه 0-2 نیوکاسل را شکست داده و برای اولین بار از زمان آغاز لیگ برتر در سال 1992 در صدر جدول فوتبال انگلیس قرار گرفتند. البته این رویا دوام چندانی نداشت و امروز تاتنهام با برتری مقابل وست بروم رتبه نخست را از آن خود کرد.

شوخی صدرنشین لیگ برتر با دونالد ترامپ!

ساوتهمپتون در هشت مسابقه ابتدایی خود در این فصل پنج برد داشته عملکردی فراتر از انتظر ارائه داده، اما حالا شوخی اکانت رسمی این باشگاه با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مورد توجه کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. حساب رسمی این باشگاه در توئیتر تصویری از جدول لیگ برتر را توییت کرد و از این کپشن استفاده کرده است: شمارش را متوقف کنید!

این بدان معناست که امتیازات دیگر تیم ها در جدول لیگ برتر در ادامه فصل محاسبه نشده و ساوتهمپتون به اولین قهرمانی خود در تاریخ لیگ برتر دست یابد.

این توئیت به واکنش عجیب دیروز صبح رئیس جهمور آمریکا اشاره دارد. دونالد ترامپ بعد از عقب افتادن از رقیب خود جو بایدن در بسیاری از ایالت های سرنوشت ساز، خواهان توقف شمارش آرای انتخابات شده و مسئولان برگزاری این رویداد را به تقلب در شمارش متهم کرد.

شوخی صدرنشین لیگ برتر با دونالد ترامپ!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzoqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تراکتور، محبوب‌ترین تیم ایرانی از نگاه کاربران AFC