تاریخ انتشار: 1399/08/18 22:27
کد خبر: 51312

درخواست امباپه از دشان و نگرانی بزرگ PSG

گفته می‌شود که کیلیان امباپه از دیدیه دشان درخواست کرده که او را در ترکیب اصلی تیم ملی فرانسه برای دیدار با پرتغال قرار دهد.

چند روز پیش پاری سن ژرمن در چهارچوب رقابت های هفته نهم لیگ یک فرانسه مهمان نانت بود و نهایتا موفق شد با سه گل حریف خود را شکست دهد؛ در این مسابقه نیز مطابق بازی‌های قبلی کیلیان امباپه موفق عمل کرد و یکی از گل های تیم توماس توخل را به ثمر رساند.

با این حال ستاره فرانسوی در دقیقه 74 بازی برابر نانت و در حالی که به نظر می رسید کمی احساس درد می کند، زمین مسابقه را ترک کرد تا بعد از مصدومیت نیمار نگرانی‌ بزرگی درباره یکی دیگر از فوق ستاره های PSG نیز ایجاد شود.

در ابتدا توماس توخل اعلام کرد که مصدومیت ستاره تیمش جدی نیست اما این بازیکن دیدار حساس PSG در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. در حالی که گفته می‌شد شاید امباپه به دلیل مصدومیت به اردوی جدید تیم ملی فرانسه دعوت نشود اما دیدشان این بازیکن را در لیست تیمش قرار داد.

 

حالا و در همین رابطه RMC گزارش داده که ستاره فرانسوی از دشان درخواست کرده که او را در دیدار حساس برابر پرتغال در ترکیب اصلی قرار دهد؛ موضوعی که نگرانی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را به خاطر احتمال آسیب دیدگی دوباره این بازیکن در پی خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyaw7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاریسی‌ها در پی شکار ستاره بایرن