تاریخ انتشار: 1399/08/22 11:12
کد خبر: 51082

انریکه: سرخیو راموس بی نظیر است

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا از عملکرد تیمش مقابل هلند ابراز رضایت کرد.
 انریکه: سرخیو راموس بی نظیر است

تیم ملی اسپانیا دیشب در دیداری دوستانه به مصاف هلند رفته و به تساوی 1-1 رضایت داد. سرخیو راموس در این دیدار به رکورد 167 بازی ملی جیجی بوفون رسیده و به پرسابقه ترین بازیکن اروپایی در عرصه ملی در تاریخ بدل شد. لوییس انریکه به ستایش از بازیکن باتجربه پرداخته و راموس را بازیکنی بی نظیر توصیف کرد.

لوییس انریکه گفت: "سرخیو راموس بی نظیر بوده و در سطح متفاوتی بازی می کند. رکورد سابقه حضور در ترکیب تنها نصیب بازیکنانی می شود که استعداد ویژه ای دارند. آلوارو موراتا بسیار خوب و همانند آنچه در ماه های اخیر در یوونتوس نشان داده، عمل کرد. با حضور بازیکنی مانند موراتا در نیمه دوم با حملات خود شرایط را برای هلند دشوار کردیم. کوکه همیشه نشان داده در سطح بالایی ظاهر می شود و او دقیقا همان چیزی که را که من از او می خواهم در زمین اجرا می کند.

من احساس خوبی دارم زیرا این یک بازی پیچیده برای ما بود. اگرچه در نیمه دوم کمی بی نظم شدیم، اما در کل در جریان این بازی دقایق خوبی داشتیم. به طور کلی من از تیم خود راضی هستم، ما قصد داشتیم قبل از دو دیدارمان در لیگ ملت های اروپا از بازیکنان جدید در ترکیب استفاده کنیم، اما حالا در کل با توجه به آنچه دیدم نسبت به انتظارم راضی تر هستم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmggl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخیو راموس در رئال 100 گله شد (عکس)