تاریخ انتشار: 1399/08/22 22:50
کد خبر: 51044

تساوی یک نیمه‌ای ایران مقابل بوسنی

نیمه نخست دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بوسنی و هرزگوین با تساوی به اتمام رسید.
تساوی یک نیمه‌ای ایران مقابل بوسنی

تیم‌های ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین و ایران از ساعت 20:30 امشب (پنجشنبه) در چارچوب دیدارهای دوستانه ملی در استادیوم عاصم فرهاتوویچ شهر سارایوو به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در این دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان از ابتدا با ترکیب امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، علی قلی‌زاده، مرتضی پورعلی‌گنجی، احمد نوراللهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان و کاوه رضایی وارد میدان شد.

پیش از شروع بازی نیز یک دقیقه به احترام محمود یاوری سرمربی سابق تیم ملی ایران و تیمسار کیوان نیک‌نفس دروازه‌بان سابق تیم ملی که به تازگی درگذشته‌اند، سکوت اعلام شد.

احسان حاج‌صفی که در این دیدار به‌عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان وارد میدان شد، به 111 بازی ملی رسید تا از نظر تعداد بازی ملی با مهدی مهدوی‌کیا،‌ کاپیتان پیشین تیم ملی برابری کند.

بر اساس توافق صورت گرفته میان فدراسیون‌های فوتبال دو کشور و به جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی، این دیدار بدون تماشاگر برگزار می‌شود. البته این در حالی است که سفیر ایران در بوسنی، تماشاگر ویژه مسابقه است. همچنین شهر سارایوو حین برگزاری این مسابقه سرد و بارانی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkr9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی داور بازی دوستانه بوسنی - ایران