تاریخ انتشار: 1399/08/26 01:22
کد خبر: 50827

پیروزی پُر گل هلند و شکست روسیه مقابل ترکیه

شاگردان فرانک دی‌بوئر در اولین پیروزی خود با این سرمربی، خود را به صدر جدول گروه نخست لیگ A لیگ ملت‌های اروپا رسیدند.‌‌‌
پیروزی پُر گل هلند و شکست روسیه مقابل ترکیه

هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا از ساعت 20:30 امشب (یکشنبه) با هفت دیدار همزمان پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی، هلند با نتیجه 3 بر یک مقابل بوسنی و هرزگوین پیروز شد تا با کسب نخستین پیروزی خود به همراه فرانک دی‌بوئر، با 8 امتیاز به صدر جدول گروه اول از لیگ A صعود کند.

جورجینیو واینالدوم در دقایق 6 و 14 و ممفیس دپای در دقیقه 55، گل‌های لاله‌های نارنجی را به ثمر رساندند. اسماعیل پرولیاک در دقیقه 63 هم برای بوسنی گلزنی کرد تا این تیم که سه روز پیش در دیداری دوستانه مقابل ایران شکست خورده بود، با 2 امتیاز در قعر جدول گروه باقی بماند و به لیگ B سقوط کند.

ترکیه با وجود پیروزی 3 بر 2 مقابل روسیه، در جایگاه سوم جدول گروه سوم لیگ B ایستاد. روسیه هم که در دقیقه 24 با اخراج آندری سمنوف با 10 بازیکن به مسابقه ادامه داد، در صدر جدول گروه جای دارد. در گروه چهارم از لیگ B هم بلغارستان با نتیجه 2 بر یک مقابل میهمان خود یعنی فنلاند شکست خورد. شاگردان رایان گیگز هم با یک گل از سد ایرلند گذشتند و با 13 امتیاز، در صدر جدول این گروه باقی ماندند.

ارمنستان هم با نتیجه 2 بر یک در خانه گرجستان به برتری رسید و به رتبه دوم جدول گروه دوم لیگ C صعود کرد. در گروه چهارم از لیگ C هم آلبانی با نتیجه 3 بر یک مقابل قزاقستان پیروز شد. بلاروس هم با 2 گل موفق به شکست لیتوانی شد تا در صدر جدول این گروه باقی بماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ldjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ ملت‌های اروپا|توقف آلمان مقابل سوئیس/شکست غیرمنتظره اسپانیا مقابل اوکراین