تاریخ انتشار: 1399/08/27 22:13
کد خبر: 50715

درخواست سوارز از بارسلونا

ستاره اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا قبل از اطلاع از قرار نداشتن در برنامه‌های سرمربی جدید این تیم از باشگاه درخواستی کرده بود که آبی‌و‌اناری‌ها حاضر به قبولش نشدند.
درخواست سوارز از بارسلونا

به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا: اگر به خاطر ابتلا به کرونا نبود، شنبه هفته آینده لوئیس سوارس می‌توانست برای اولین بار از زمان جدایی‌اش از بارسلونا مقابل این تیم به میدان برود.

سوارس 33 ساله تابستان امسال پس از آنکه رونالد کومان سرمربی بارسلونا به او گفت که در برنامه‌هایش جایی ندارد، تصمیم به ترک کاتالان‌ها گرفت و به همین دلیل هم به اتلتیکومادرید پیوست و عملکردش در بدو ورود به این تیم هم چشمگیر بوده است.

اکنون طبق اعلام شبکه اسپورت 3 اسپانیا؛ مهاجم اروگوئه‌ای قبل از ورود کومان به بارسلونا از این باشگاه خواسته بود که با او قراردادی جدید به مدت 4 سال ببندد و به این ترتیب ماندنش در نوکمپ تا 37 سالگی را تضمین کند. باشگاه اما درخواست سوارس را با توجه به سن و فرمی که فصل گدشته داشت غیرواقع‌بینانه قلمداد و از پذیرش آن امتناع کرد.

سوارس در حالی بارسلونا را ترک کرد که تا سال 2021 با این تیم قرارداد داشت اما تماس کومان او را مجاب کرد که زودتر از پایان قراردادش بارسلونا را ترک کند و به عنوان بازیکن آزاد راهی اتلتیکومادرید شود. او در 6 فصل حضورش در بارسلونا به سومین گلزن برتر تاریخ این تیم تبدیل شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqnaq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوئیس سوارز و تمجید ویژه از ستاره جوان اتلتیکو