تاریخ انتشار: 1399/08/28 23:45
کد خبر: 50632

وضعیت مسی پیش از دیدار برابر اتلتیکو

مهاجم بارسلونا پس از ۱۸۰ دقیقه بازی با پیراهن تیم ملی آرژانتین، دیدار برابر اتلتیکومادرید را پیش رو دارد.
وضعیت مسی پیش از دیدار برابر اتلتیکو

به نقل از بی ساکر، با پایان فیفا دی، آماده‌سازی بارسلونا ادامه خواهد داشت و لیونل مسی به‌زودی به آبی اناری‌ها ملحق خواهد شد تا تحت هدایت رونالد کومان خود را برای دیدار مهم شروع هفته یعنی تقابل با اتلتیکومادرید آماده کند.

ستاره آرژانتینی برای تیم ملی ۱۸۰ دقیقه بازی کرد و از ابتدا تا انتهای دو دیدار برابر پاراگوئه و پرو تیم را همراهی کرد. با وجود این زمان طولانی، کاپیتان بارسا هم‌چنان شاداب است و برای بازی با پیراهن تیم کاتالانی و آلبی سلسته اشتیاق دارد.

مسی در حالی به اسپانیا برمی‌گردد که برای آرژانتین نتوانست گلزنی کند، اتفاقی که معمول نیست. بازیکن اهل روساریو با وجود این که عملکردش افت نکرده است در این فصل مشکلات زیادی برای گلزنی داشت. او برابر پرو دو فرصت گلزنی آشکار داشت. نخستین موقعیت به خاطر کم دقتی از دست رفت و دومین فرصت به خاطر حضور به موقع مدافع حریف به گل تبدیل نشد.

کومان حدس می زد که لئو ۱۸۰ دقیقه برای آرژانتین بازی کند. به همین خاطر مسی دیدار برابر رئال بتیس را از روی نیمکت شروع کرد ولی به نظر نمی رسد این شرایط مقابل اتلتیکومادرید تکرار شود. به احتمال فراوان مهاجم آبی اناری‌ها دوباره تیمش را رهبری کند و برابر دیناموکیف استراحت کند.

بارسا پس از یک شروع فصل غیر معمول می‌خواهد در واندا متروپولیتانو پیروز شود تا در فاصله سه امتیازی اتلتیکو قرار بگیرد و خودش را به جایگاه‌های بالایی جدول نزدیک کند. از طرفی مسی می‌خواهد آمارش را در این فصل بهبود بخشد. او در ۱۰ بازی شش گل و یک پاس گل داده است. از این گل‌ها تنها یکی از روی نقطه پنالتی به ثمر نرسید که آن برابر رئال بتیس اتفاق افتاد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emnl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مسی: این آرژانتین امیدوارکننده است