تاریخ انتشار: 1399/08/30 13:55
کد خبر: 50531

خامس شایعات درگیری را تکذیب کرد

خامس رودریگز ستاره کلمبیایی اخبار مربوط به درگیری فیزیکی در رختکن تیم ملی کلمبیا بعد از شکست 3-0 مقابل اورگوئه را تکذیب کرد.
خامس شایعات درگیری را تکذیب کرد

خامس رودریگز ستاره ملی پوش کلمبیایی باشگاه اورتون شایعات مربوط به درگیری فیزیکی در رختکن کلمبیا بعد از شکست هفته گذشته مقابل اروگوئه را تکذیب کرد. بر اساس این شایعات، خامس بعد از شکست 3-0 مقابل اروگوئه در مقدماتی جام جهانی در رختکن با چند نفر از هم تیمی های خود درگیری فیزیکی پیدا کرده بود. شایعه‌ای که توسط او به قوت تکذیب شد.

روز جمعه هفته گذشته کلمبیا در خانه خود و در استادیو متروپولیتانو روبرتو ملندز به مصاف اروگوئه رفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد. این برای تیم کارلوس کی‌روش و تلاشش برای صعود به جام جهانی 2022 قطر ضربه سختی بود. برخی شایعات حاکی از این است که در پایان بازی در رختکن کلمبیا درگیری فیزیکی اتفاق افتاده که خامس در مرکز این درگیری‌ها بوده است.

خامس اما برای تکذیب این شایعات بیانیه‌ای منتشر کرده و اعلام کرد: " خطاب به افکار عمومی‌، رسانه‌ها و هواداران. من همه شایعات مطرح شده درباره درگیری، جر و بحث و رفتار نادرست بین بازیکنان کلمبیا بعد از مسابقات تیم ملی کلمبیا در مقدماتی جام جهانی به تاریخ‌های 13 و 17 نوامبر را تکذیب می‌کنم. شایعاتی که می‌گویند من در این درگیری‌ها نقش اصلی را داشته ام به کل دروغ هستند".

ستاره کلمبیایی در ادامه عنوان کرد: " آنچه در زمین اتفاق افتاد و نتیجه تلخی که بدست آمد همانجا بسته شد. من چه در رختکن و چه در زندگی عادی با هم هم تیمی‌هایم در تیم ملی کلمبیا رابطه عالی و احترام آمیز دارم. تیم ملی کلمبیا امروز از نظر فوتبالی در وضعیت پیچیده ای به سر می‌برد و ما فوتبالیست‌ها اولین کسانی هستیم که مسئولیت خودمان را تشخیص می‌دهیم. ما به عنوان یک تیم متحد هستیم و رویایمان برای صعود به جام جهانی قطر دست نخورده است. ما برای رسیدن به این هدف بیشتر از قبل تلاش خواهیم کرد".

خامس در پایان نوشت: " در نهایت از همه می خواهم که به اطلاعات نادرست این اتهام‌زنندگان توجه نکنند. کسانی که مسئول این شایعات و داستانهای دروغ هستند تنها می خواهند با آوردن اسم من اتحاد و همدلی در تیم ملی را به هم بزنند. به همین دلیل من اگر لازم باشد علیه آنها اقدام قانونی خواهم کرد".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djmnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



درگیری خونین دو بازیکن آرسنال در تمرین