تاریخ انتشار: 1399/09/05 21:41
کد خبر: 50090

دیگو آرماندو مارادونا درگذشت

نشریه مارکا خبر از فوت مارادونا داده است.
دیگو آرماندو مارادونا درگذشت

نشریه آرژانتینی کلارین مدعی شد مارادونا دچار مشکل قلبی شدید شده و حال و اوضاع وخیمی دارد. او به بیمارستان منتقل شده است. برخی رسانه ها مانند مارکا خبر از فوت او داده اند.

مارادونای 60 ساله چندی قبل به علت عارضه ای در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود. اما به نظر می رسید حال این ستاره بزرگ بهبود یافته و او چند روز قبل از بیمارستان مرخص شد. اما امروز او در خانه دچار ایست قلبی شده و در نهایت جان خود را از دست داده است.

مارادونا که چندی قبل 60 ساله شده بود، در بوینس آیرس و در خانه خود در حال استراحت و طی کردن دوران نقاهت بود که دچار این مشکل شده و تلاش پزشکان برای احیای او اثربخش نبوده است.

مارادونا یکی از بزرگ ترین ستاره های تاریخ فوتبال بوده و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ می دانند. این ستاره محبوب در جام جهانی 1986 با نمایش فوق العاده خود زمینه ساز قهرمانی آرژانتین را فراهم کرده و چهار سال بعد نیز فاصله ای تا تکرار این موفقیت نداشت، اما آلمان در فینال آلبی سلسته را مغلوب کرد.

اما در ادامه حواشی فراوانی گریبانگیر مارادونا شده و کشیده شدن به دام اعتیاد و البته مثبت شدن تست دوپینگ باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای او شد. در نهایت امروز او در سن 60 سالگی و به علت ایست قلبی جان خود را از دست داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2remxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



به یاد قهرمانی/ پرسپولیس دوباره به نفت رسید؛ اینبار نفت مسجد سلیمان